Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

AICON X-RAY
1
3
VS
(14:20, 19:21, 20:16, 19:21)
MSD POLSKA
Raport meczowy
37/89 ATAK 0/0
6 BLOK 0
4/72 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
72 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


PKT 16.5 SR 4 PKT/SR 4.13
ATAK 14 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

45.16

SERWIS%

7.14
ATAK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


ATAK 8 SR 4
ATAK/SR 2 ∑A 17

ATAK%

47.06
SERWIS

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


SERWIS 1/9 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

11.11

WYD%

0

SKUT%

11.11
BLOK

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

42.86

PERF%

0

WYD%

14.29

SKUT%

42.86
OBRONA

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 7
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Kaznowski 16.5 4 14 5 10 1 1 1 1 1 0 9 4 1 4 7 0 3 33 7 1 0
Tomasz Woźniak 8.5 4 8 1 4 3 1 0 1 0 0 3 2 0 4 11 4 3 18 0 4 0
Zbigniew Martyński 8.5 4 5 1 3 0 2 2 1 1 0 7 1 0 3 2 0 2 43 0 4 0
Tomasz Rychlica 6.5 4 5 0 4 3 2 1 1 0 0 18 1 1 2 6 2 4 20 7 4 0
Agnieszka Dzikoń 6 4 5 0 8 0 3 0 0 1 0 8 2 0 0 6 0 2 0 0 7 0
Radosław Papierz 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 1 11 1 0 0 1 0 0 0 0 4 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)