Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
3
2
VS
(20:17, 17:20, 18:20, 20:17, 15:12)
DEVSTOCK
Raport meczowy
45/117 ATAK 48/119
3 BLOK 6
6/89 SERWIS 3/87
36 BŁ. PRZECIWNIKA 29
90 SUMA 86

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Trzciński

BESTCAN


PKT 22.5 SR 5 PKT/SR 4.5
ATAK 18 BLOK 1.5 SERWIS 3

ATAK%

54.55

SERWIS%

15
ATAK

Mateusz Gabriel

DEVSTOCK


ATAK 5 SR 5
ATAK/SR 1 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Jakub Trzciński

BESTCAN


SERWIS 3/20 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

30

WYD%

10

SKUT%

15
BLOK

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


BLOK 2.5 B1 2
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Krzysztof Panek

BESTCAN


∑P 17 SR 5
∑P/SR 3.4

DOKŁ%

82.35

PERF%

35.29

WYD%

82.35

SKUT%

82.35
OBRONA

Mateusz Gabriel

DEVSTOCK


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 9
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Trzciński 22.5 5 18 1 10 1 3 1 1 3 3 13 1 1 5 3 0 0 67 11 2 2
Denis Ilkiewicz 17 5 14 1 11 3 3 1 0 2 1 9 2 11 5 4 3 2 64 44 3 2
Marek Zaręba 11.5 5 10 4 6 2 4 0 1 1 1 12 0 2 1 1 0 0 75 50 7 3
Krzysztof Panek 3 5 3 5 5 0 6 0 0 0 0 7 2 6 8 3 0 0 82 35 2 4
Anastazja Łatszewa 0 5 0 0 2 0 0 0 0 0 0 12 3 5 2 6 1 0 50 36 1 1
Karol Gothardt 0 5 0 1 3 0 1 0 0 0 0 14 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Szczęsny 20.5 5 17 5 6 0 6 2 1 1 2 6 6 5 8 9 0 0 59 23 1 2
Karol Łoza 20 5 18 5 8 1 3 1 0 1 0 9 4 5 5 3 3 1 59 29 5 0
Bartosz Łoza 8.5 5 7 8 10 1 3 0 1 1 2 8 4 3 1 3 0 0 57 43 3 1
Mateusz Gabriel 5 5 5 0 2 1 0 0 0 0 0 10 0 3 5 3 0 2 62 23 7 2
Małgorzata Zaciek 2 5 0 0 6 0 0 2 0 0 0 9 3 2 0 2 0 2 33 33 1 1
Aleksander Delev 1 2 1 0 0 0 3 0 0 0 0 10 0 1 0 1 1 0 33 33 2 0
Paulina Snopkiewicz 0 5 0 0 2 0 1 0 0 0 0 11 0 1 1 6 1 1 20 10 2 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)