Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

AICON X-RAY
0
3
VS
(10:20, 15:20, 14:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
15/45 ATAK 30/50
0 BLOK 2
6/41 SERWIS 6/58
18 BŁ. PRZECIWNIKA 22
39 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

78.57

SERWIS%

14.29
ATAK

Marcin Stempień

WARSFOLL


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 14

ATAK%

78.57
SERWIS

Radosław Papierz

AICON X-RAY


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

36.36

WYD%

18.18

SKUT%

27.27
BLOK

Adam Pempiak

WARSFOLL


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Marcin Stempień

WARSFOLL


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

83.33

PERF%

16.67

WYD%

75

SKUT%

83.33
OBRONA

Rafał Winiewski

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 8 3 7 0 4 1 2 0 0 1 0 6 0 0 2 3 4 1 20 0 2 0
Radosław Papierz 3 3 0 0 0 0 2 0 0 3 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Zbigniew Martyński 3 3 2 2 0 0 1 0 0 1 1 4 2 0 1 2 1 2 17 0 2 1
Andrzej Kaznowski 3 3 3 2 4 1 1 0 0 0 0 5 1 2 6 4 3 1 50 13 2 1
Agnieszka Dzikoń 3 3 2 0 2 0 3 0 0 1 0 3 2 1 2 3 1 2 33 11 2 0
Tomasz Woźniak 1 3 1 2 1 0 2 0 0 0 0 1 2 0 2 2 1 0 40 0 1 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 12 3 11 0 2 0 1 0 0 1 0 3 3 2 8 1 0 1 83 17 1 1
Robert Kozłowski 11 3 9 2 4 0 0 1 0 1 3 5 0 0 2 0 0 1 67 0 1 0
Adam Pempiak 9 3 7 0 2 0 1 1 0 1 3 11 2 3 3 2 1 0 67 33 2 0
Piotr Iwańczyk 2 3 1 0 0 0 1 0 0 1 0 2 4 0 1 0 0 1 50 0 1 1
Rafał Winiewski 2 3 2 3 2 0 1 0 0 0 1 4 1 1 1 1 0 1 50 25 5 0
Ela Dzioba 2 3 0 0 0 0 1 0 0 2 3 5 2 0 0 0 1 2 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)