Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

AICON X-RAY
0
3
VS
(10:20, 15:20, 14:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
15/45 ATAK 10/21
0 BLOK 1
6/41 SERWIS 4/42
18 BŁ. PRZECIWNIKA 45
39 SUMA 60
33

ATAK%

15

SERWIS%

48

ATAK%

10

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 7 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

70

SERWIS%

5.88
ATAK

Adam Pempiak

WARSFOLL


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Radosław Papierz

AICON X-RAY


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

36.36

WYD%

18.18

SKUT%

27.27
BLOK

Adam Pempiak

WARSFOLL


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

66.67

PERF%

33.33

WYD%

55.56

SKUT%

66.67
OBRONA

Rafał Winiewski

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 8 3 7 0 4 1 2 50 14 0 0 1 0 6 0 0 2 3 4 1 20 0 2 0
Radosław Papierz 3 3 0 0 0 0 2 0 2 0 0 3 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Zbigniew Martyński 3 3 2 2 0 0 1 40 5 0 0 1 1 4 2 0 1 2 1 2 17 0 2 1
Andrzej Kaznowski 3 3 3 2 4 1 1 27 11 0 0 0 0 5 1 2 6 4 3 1 50 13 2 1
Agnieszka Dzikoń 3 3 2 0 2 0 3 29 7 0 0 1 0 3 2 1 2 3 1 2 33 11 2 0
Tomasz Woźniak 1 3 1 2 1 0 2 17 6 0 0 0 0 1 2 0 2 2 1 0 40 0 1 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 9 3 7 0 2 0 1 70 10 1 0 1 3 11 2 3 3 2 1 0 67 33 2 0
Piotr Iwańczyk 2 3 1 0 0 0 1 50 2 0 0 1 0 2 4 0 1 0 0 1 50 0 1 1
Rafał Winiewski 2 3 2 3 2 0 1 25 8 0 0 0 1 4 1 1 1 1 0 1 50 25 5 0
Ela Dzioba 2 3 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2 3 5 2 0 0 0 1 2 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)