Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DEVSTOCK
3
0
VS
(20:17, 20:13, 20:15)
PKO BP
Raport meczowy
32/66 ATAK 18/56
5 BLOK 1
3/59 SERWIS 2/30
20 BŁ. PRZECIWNIKA 24
60 SUMA 45

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Karol Łoza

DEVSTOCK


PKT 14.5 SR 3 PKT/SR 4.83
ATAK 13 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

61.9

SERWIS%

8.33
ATAK

Karol Łoza

DEVSTOCK


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 21

ATAK%

61.9
SERWIS

Patryk Łabuszewski

PKO BP


SERWIS 2/13 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

30.77

WYD%

-15.38

SKUT%

15.38
BLOK

Damian Zygadło

DEVSTOCK


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

80

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Paulina Snopkiewicz

DEVSTOCK


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Karol Łoza 14.5 3 13 2 5 0 1 0 1 1 3 5 3 5 1 1 2 0 67 56 0 1
Damian Zygadło 11 3 8 3 5 0 2 3 0 0 2 5 0 3 5 0 0 0 100 38 1 0
Sebastian Szczęsny 9 3 8 1 6 0 3 0 0 1 2 3 2 4 1 0 0 0 100 80 1 1
Mateusz Gabriel 3 3 2 1 1 0 2 0 2 0 2 6 1 2 0 0 1 0 67 67 1 1
Małgorzata Zaciek 2.5 3 1 0 1 1 0 0 1 1 5 6 0 3 0 0 0 0 100 100 0 0
Paulina Snopkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 9 0 4 1 2 0 0 71 57 2 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 9 3 6 5 8 3 5 1 0 2 2 5 4 3 6 4 3 1 53 18 2 2
Piotr Różycki 8 3 8 1 5 2 0 0 0 0 0 5 0 8 1 3 1 0 69 62 2 0
Maciej Rogulski 4 3 4 2 7 0 0 0 0 0 0 6 1 1 1 0 0 0 100 50 0 0
Edyta Czapska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)