Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:10, 20:12, 20:12)
AICON X-RAY
Raport meczowy
28/58 ATAK 20/64
6 BLOK 7
6/58 SERWIS 2/36
20 BŁ. PRZECIWNIKA 5
60 SUMA 34

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 6 SR 2 PKT/SR 3
ATAK 4 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

25

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 11

ATAK%

63.64
SERWIS

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

30

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


BLOK 2 B1 2
SR 2 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

83.33

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Tworek 8.5 3 4 3 5 2 2 2 1 2 1 7 0 1 1 1 0 1 50 25 1 1
Dariusz Sierpiński 8.5 3 6 2 1 1 0 1 3 0 0 7 0 4 1 0 0 0 100 80 3 1
Piotr Boniecki 8 3 7 0 2 2 0 0 2 0 0 3 2 5 1 0 0 0 100 83 2 1
Jarek Bączek 6 3 6 2 2 1 0 0 0 0 0 5 0 5 0 0 2 1 63 63 1 0
Kuba Korpak 5 3 3 1 3 1 0 0 0 2 2 12 0 2 1 1 0 0 75 50 2 0
Monika Tworek 4 3 2 0 0 0 0 0 0 2 0 12 1 0 0 1 0 0 0 0 1 2
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 6 2 4 2 7 0 3 2 0 0 0 3 2 0 3 3 0 2 38 0 0 1
Andrzej Kaznowski 6 2 6 0 3 0 2 0 0 0 0 3 1 1 1 1 1 0 50 25 1 0
Zbigniew Martyński 4.5 3 1 1 2 1 2 2 1 1 2 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tomasz Rychlica 4 3 3 0 2 1 2 1 0 0 0 4 0 1 1 0 0 0 100 50 0 0
Agnieszka Dzikoń 4 3 3 3 7 1 2 1 0 0 0 4 2 2 1 3 1 0 43 29 2 0
Tomasz Woźniak 3.5 2 3 0 0 3 0 0 1 0 0 1 1 3 5 4 1 2 53 20 1 0
Radosław Papierz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2
Gosia Gryziak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 7 7 0 2 53 16 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)