Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BUSNEX
3
0
VS
(20:18, 20:17, 20:18)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
18/43 ATAK 12/41
2.5 BLOK 0
1/51 SERWIS 1/18
38.5 BŁ. PRZECIWNIKA 40
60 SUMA 53

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Denis Ilkiewicz

BUSNEX


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 7 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

41.18

SERWIS%

9.09
ATAK

Jakub Trzciński

BUSNEX


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 10

ATAK%

60
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 1/9 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

22.22

WYD%

-11.11

SKUT%

11.11
BLOK

Denis Ilkiewicz

BUSNEX


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

100

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Denis Ilkiewicz

BUSNEX


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
BUSNEX
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Denis Ilkiewicz 9 3 7 3 2 0 5 41 17 1 0 1 3 5 2 1 0 0 0 0 100 100 3 1
Jakub Trzciński 7 3 6 1 2 1 0 60 10 1 0 0 3 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Marek Zaręba 5.5 3 5 0 8 1 0 36 14 0 1 0 4 11 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Anastazja Łatszewa 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 2 3 0 3 0 0 50 50 0 0
Karol Gothardt 0 3 0 0 1 0 1 0 2 0 0 0 3 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Tomasz Fabianowicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 6 6 1 0 70 43 1 2
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 8 3 7 1 6 1 6 33 21 0 0 1 1 5 2 4 0 0 0 0 100 100 2 0
Dawid Prusiński 5 3 5 4 8 1 2 25 20 0 0 0 4 4 1 10 8 5 3 0 69 38 1 0
Andrey Pronoza 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 3 2 0 38 25 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)