Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DEVSTOCK
3
1
VS
(17:20, 20:14, 20:13, 20:14)
AICON X-RAY
Raport meczowy
36/69 ATAK 25/79
4 BLOK 4
7/76 SERWIS 2/63
30 BŁ. PRZECIWNIKA 30
77 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 17 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

60.71

SERWIS%

10
ATAK

Karol Łoza

DEVSTOCK


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 24

ATAK%

62.5
SERWIS

Marcin Pitek

DEVSTOCK


SERWIS 2/12 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

75

WYD%

8.33

SKUT%

16.67
BLOK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

66.67

PERF%

33.33

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 6
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Szczęsny 18 4 17 1 3 1 6 0 0 1 4 3 2 3 3 3 0 0 67 33 5 1
Karol Łoza 18 4 15 0 7 1 1 1 0 2 4 2 5 5 1 5 0 0 55 45 1 0
Marcin Pitek 5 4 2 2 1 0 0 1 0 2 7 2 1 4 4 4 2 1 53 27 1 0
Damian Zygadło 3 4 1 2 4 2 2 1 0 1 4 5 3 4 1 3 1 0 56 44 1 0
Małgorzata Zaciek 3 4 1 0 0 0 0 1 0 1 8 5 4 0 2 1 0 0 67 0 1 0
Paulina Snopkiewicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 3 7 0 1 0 1 0 0 50 50 3 1
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 12.5 4 10 1 12 0 6 1 1 1 1 5 3 2 1 4 2 1 30 20 0 0
Tomasz Rychlica 8.5 4 6 2 5 1 2 0 3 1 5 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Andrzej Kaznowski 4 4 4 2 5 2 2 0 0 0 2 3 4 4 4 7 0 1 50 25 0 0
Agnieszka Dzikoń 3 4 3 2 2 1 1 0 0 0 4 4 2 2 1 7 0 0 30 20 1 0
Tomasz Woźniak 2 4 2 2 3 0 2 0 0 0 4 8 2 1 1 0 0 0 100 50 0 0
Radosław Papierz 1 4 0 0 0 0 1 0 2 0 3 4 2 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Gosia Gryziak 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 1 7 2 3 37 32 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)