Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
3
2
VS
(15:20, 20:13, 20:12, 14:20, 15:8)
PKO BP
Raport meczowy
12/29 ATAK 33/77
0 BLOK 4
0/15 SERWIS 2/52
72 BŁ. PRZECIWNIKA 34
84 SUMA 73

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 19.5 SR 5 PKT/SR 3.9
ATAK 17 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

47.22

SERWIS%

10
ATAK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


ATAK 17 SR 5
ATAK/SR 3.4 ∑A 36

ATAK%

47.22
SERWIS

Patryk Łabuszewski

PKO BP


SERWIS 1/10 SR 5
SERWIS/SR 0.2

TR%

10

WYD%

-20

SKUT%

10
BLOK

Adrian Płachta

PKO BP


BLOK 2.5 B1 2
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 17 SR 4
∑P/SR 4.25

DOKŁ%

70.59

PERF%

64.71

WYD%

70.59

SKUT%

70.59
OBRONA

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 2 SR 4
OBRONA/SR 0.5 ∑O 4
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 12 5 12 3 6 3 5 41 29 0 0 0 4 9 2 2 1 0 0 0 100 67 1 1
Dawid Prusiński 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 1 5 0 0 71 65 2 2
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 19.5 5 17 3 9 3 4 47 36 1 1 1 0 6 3 3 5 4 0 0 67 25 0 1
Jakub Kiliszek 13 5 12 2 7 3 2 46 26 0 0 1 1 11 0 8 6 6 2 1 61 35 2 0
Maciej Rogulski 4 3 4 0 7 0 3 29 14 0 0 0 1 4 1 1 0 1 0 0 50 50 0 0
Adrian Płachta 2.5 5 0 0 0 0 1 0 1 2 1 0 2 11 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Edyta Czapska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 8 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)