Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
0
3
VS
(19:21, 18:20, 15:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
23/69 ATAK 34/81
6 BLOK 4
4/53 SERWIS 6/60
19 BŁ. PRZECIWNIKA 17
52 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 7 SR 2 PKT/SR 3.5
ATAK 5 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

45.45

SERWIS%

20
ATAK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Mateusz Stecz

WARSFOLL


SERWIS 2/7 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

42.86

WYD%

0

SKUT%

28.57
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

85.71

PERF%

50

WYD%

78.57

SKUT%

85.71
OBRONA

Robert Kozłowski

WARSFOLL


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dariusz Sierpiński 8.5 3 5 0 5 1 1 2 1 1 1 9 1 2 3 1 1 1 63 25 0 3
Tomek Olkowski 7.5 3 7 0 4 0 2 0 1 0 0 5 0 1 1 8 0 1 18 9 0 1
Maciej Tworek 7 3 4 1 4 1 2 2 0 1 1 9 1 8 1 1 1 1 75 67 2 1
Kuba Korpak 4.5 2 3 3 6 0 0 0 1 1 0 5 0 0 0 1 1 0 0 0 1 2
Jarek Bączek 2 2 2 2 3 0 1 0 0 0 1 3 1 5 1 1 2 2 55 45 1 1
Monika Tworek 2 3 1 0 2 0 0 0 0 1 0 8 1 0 0 0 0 1 0 0 2 2
Marcin Chmielewski 1.5 2 1 3 2 2 1 0 1 0 0 2 1 2 3 2 0 0 71 29 1 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 10 3 7 4 6 0 2 0 0 3 0 8 1 4 6 4 1 3 56 22 1 2
Robert Kozłowski 8 3 6 3 4 0 1 2 0 0 2 7 3 2 0 4 0 0 33 33 6 0
Jan Żaczek 7 2 5 0 2 2 2 1 0 1 0 3 1 2 1 1 0 0 75 50 4 1
Adam Pempiak 7 3 6 5 5 1 1 1 0 0 0 5 0 7 5 1 0 1 86 50 1 0
Mateusz Stecz 7 2 5 0 2 2 2 0 0 2 1 2 2 0 1 2 0 0 33 0 0 2
Piotr Iwańczyk 5 3 5 0 2 0 0 0 0 0 1 5 0 0 0 1 1 0 0 0 1 0
Monika Kaczorowska 0 3 0 0 0 1 0 0 0 0 0 12 1 0 0 0 1 0 0 0 4 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)