Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
2
3
VS
(20:14, 18:20, 20:11, 9:20, 11:15)
PKO BP
Raport meczowy
30/80 ATAK 48/112
10 BLOK 8
4/78 SERWIS 3/80
34 BŁ. PRZECIWNIKA 21
78 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Różycki

PKO BP


PKT 15.5 SR 5 PKT/SR 3.1
ATAK 14 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

50

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


ATAK 6 SR 5
ATAK/SR 1.2 ∑A 11

ATAK%

54.55
SERWIS

Jakub Kiliszek

PKO BP


SERWIS 2/7 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

28.57

WYD%

-28.57

SKUT%

28.57
BLOK

Adrian Płachta

PKO BP


BLOK 4 B1 2
SR 5 B2 4
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


∑P 5 SR 5
∑P/SR 1

DOKŁ%

100

PERF%

40

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


OBRONA 2 SR 5
OBRONA/SR 0.4 ∑O 2
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomek Olkowski 13 5 10 3 3 4 2 1 2 1 2 5 0 5 2 2 1 0 70 50 0 3
Dariusz Sierpiński 9.5 5 6 4 5 2 1 1 3 1 1 13 0 3 1 2 1 2 44 33 1 2
Jarek Bączek 8.5 5 6 3 7 1 4 2 1 0 2 2 2 7 3 1 1 0 83 58 1 1
Kuba Korpak 6.5 5 2 0 3 1 2 2 1 2 6 8 0 2 3 0 0 0 100 40 0 0
Piotr Boniecki 6.5 5 6 2 3 0 0 0 1 0 4 18 1 6 4 2 1 0 77 46 2 0
Justyna Białkowska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 0 5 3 7 0 0 53 33 0 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Różycki 15.5 5 14 3 5 2 4 1 1 0 5 15 2 9 1 2 0 0 83 75 2 0
Daniel Chudecki 14.5 5 13 8 7 3 3 0 3 0 3 4 3 7 1 4 0 1 62 54 0 0
Jakub Kiliszek 12 5 10 3 4 0 3 0 0 2 0 1 4 18 5 3 1 0 85 67 0 1
Patryk Łabuszewski 11 5 10 3 7 4 4 1 0 0 1 5 2 6 6 7 0 2 57 29 1 0
Adrian Płachta 6 5 1 0 0 1 0 2 4 1 2 7 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Edyta Czapska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 3 16 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)