Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
0
3
VS
(13:20, 9:20, 17:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
12/36 ATAK 29/51
1 BLOK 4
1/32 SERWIS 11/59
25 BŁ. PRZECIWNIKA 16
39 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 12.5 SR 3 PKT/SR 4.17
ATAK 10 BLOK 0.5 SERWIS 2

ATAK%

76.92

SERWIS%

16.67
ATAK

Jan Żaczek

WARSFOLL


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 9

ATAK%

77.78
SERWIS

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


SERWIS 5/10 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

50

WYD%

30

SKUT%

50
BLOK

Robert Kozłowski

WARSFOLL


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Magda Sibiga

WARSFOLL


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

62.5

WYD%

87.5

SKUT%

87.5
OBRONA

Piotr Rząca

BESTCAN


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rząca 7 3 7 1 1 1 1 0 0 0 0 4 1 4 2 2 0 1 67 44 3 0
Jakub Trzciński 4 3 3 1 7 1 2 1 0 0 1 5 0 2 1 0 0 2 60 40 1 0
Karol Krzewiński 2 3 1 1 3 0 1 0 0 1 0 4 3 1 0 5 1 4 9 9 0 1
Anastazja Łatszewa 1 3 1 0 2 0 0 0 0 0 0 4 0 3 2 1 0 3 56 33 0 0
Krzysztof Panek 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 9 0 1 2 1 1 0 60 20 0 1
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 12.5 3 10 1 1 1 0 0 1 2 0 10 0 4 2 3 0 1 60 40 2 1
Robert Kozłowski 10 3 7 1 1 0 1 2 0 1 0 3 2 2 3 1 1 0 71 29 1 0
Jan Żaczek 7 3 7 0 0 0 2 0 0 0 1 4 3 2 2 1 1 1 57 29 0 1
Piotr Iwańczyk 7 3 2 0 2 0 0 0 0 5 0 3 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Robert Wykowski 6.5 3 2 1 4 0 1 1 1 3 1 9 1 2 1 0 0 0 100 67 1 2
Magda Sibiga 1 3 1 1 3 0 2 0 0 0 1 8 0 5 2 1 0 0 88 63 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)