Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
3
0
VS
(20:15, 20:12, 20:11)
MSD POLSKA
Raport meczowy
32/63 ATAK 0/0
11 BLOK 0
5/58 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
60 SUMA 38

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 7 BLOK 5 SERWIS 2

ATAK%

35

SERWIS%

25
ATAK

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


ATAK 4 SR 1
ATAK/SR 4 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

37.5

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 5 B1 5
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.67
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

100

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Paweł Blejder

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 3
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 14 3 7 5 6 1 1 5 0 2 1 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Paweł Blejder 12.5 3 11 0 2 1 3 0 1 1 2 3 2 9 0 4 1 0 64 64 2 1
Dawid Prusiński 5.5 3 3 3 0 1 0 1 1 1 0 6 1 4 0 0 0 0 100 100 1 0
Claudio Estevez 4.5 1 4 0 1 0 1 0 1 0 0 3 0 1 0 0 0 0 100 100 0 0
Piotr Gawroński 4.5 3 3 1 1 0 1 1 1 0 1 6 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Ewa Bronisz 4 3 2 0 2 0 0 0 2 1 3 11 0 4 3 1 0 1 78 44 1 0
Giacomo Bima 3 3 2 0 0 1 0 0 2 0 3 2 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Andrey Pronoza 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 1 1 0 67 50 1 2
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)