Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
1
VS
(20:15, 20:15, 10:20, 20:18)
BESTCAN
Raport meczowy
40/72 ATAK 40/72
2 BLOK 2
7/69 SERWIS 8/69
21 BŁ. PRZECIWNIKA 18
70 SUMA 68

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Rząca

BESTCAN


PKT 23 SR 4 PKT/SR 5.75
ATAK 19 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

51.35

SERWIS%

30.77
ATAK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


ATAK 8 SR 4
ATAK/SR 2 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Piotr Rząca

BESTCAN


SERWIS 4/13 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

46.15

WYD%

23.08

SKUT%

30.77
BLOK

Tomasz Fabianowicz

BESTCAN


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

60

PERF%

40

WYD%

50

SKUT%

60
OBRONA

Tomasz Fabianowicz

BESTCAN


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kuba Korpak 11.5 4 9 0 6 2 0 0 1 2 2 8 0 0 2 1 1 2 33 0 4 0
Marcin Chmielewski 11 4 10 0 5 0 0 0 0 1 1 8 1 5 4 6 3 4 41 23 3 0
Maciej Tworek 10.5 4 8 0 4 0 0 1 1 1 1 5 4 4 2 3 1 0 60 40 4 0
Piotr Boniecki 9 4 7 0 4 0 0 0 0 2 0 11 2 3 3 4 1 1 50 25 3 0
Tomek Olkowski 7 4 6 0 5 0 6 0 0 1 1 6 1 0 3 3 2 1 33 0 0 2
Monika Tworek 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 8 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rząca 23 4 19 1 12 1 4 0 0 4 2 6 1 4 4 4 2 1 53 27 0 0
Denis Ilkiewicz 8 4 8 1 2 1 3 0 0 0 2 8 3 2 3 3 0 3 45 18 2 0
Marek Zaręba 8 4 5 0 4 0 0 0 0 3 1 10 1 0 0 1 2 1 0 0 2 0
Tomasz Fabianowicz 8 4 6 0 3 0 0 2 0 0 1 6 3 0 5 6 1 2 36 0 5 0
Karol Gothardt 3 4 2 0 0 0 0 0 0 1 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Anastazja Łatszewa 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 8 0 0 3 4 2 0 33 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)