Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

AICON X-RAY
0
3
VS
(11:20, 12:20, 13:20)
PKO BP
Raport meczowy
17/49 ATAK 25/42
4 BLOK 5
2/38 SERWIS 8/58
13 BŁ. PRZECIWNIKA 22
36 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Kiliszek

PKO BP


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 8 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

88.89

SERWIS%

33.33
ATAK

Jakub Kiliszek

PKO BP


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 9

ATAK%

88.89
SERWIS

Jakub Kiliszek

PKO BP


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

55.56

WYD%

22.22

SKUT%

33.33
BLOK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Patryk Łabuszewski

PKO BP


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

40

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 1
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Zbigniew Martyński 8 3 7 1 1 0 2 1 0 0 2 2 1 3 3 1 0 0 86 43 1 1
Tomasz Rychlica 6 3 4 2 1 1 2 2 0 0 1 5 1 5 1 1 0 0 86 71 0 0
Tomasz Woźniak 4 3 2 2 1 3 1 1 0 1 2 2 1 4 2 2 1 2 55 36 1 0
Agnieszka Dzikoń 3 3 3 1 3 1 9 0 0 0 0 6 0 1 5 2 1 0 67 11 0 0
Radosław Papierz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 4 4 1 3 0 0 0 0 100 100 0 1
Gosia Gryziak 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 0 3 1 0 3 2 0 1 50 0 0 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Kiliszek 13 3 8 0 1 0 0 2 0 3 2 3 1 5 2 2 1 0 70 50 0 0
Daniel Chudecki 7 3 6 0 3 0 1 1 0 0 1 7 3 2 2 3 1 0 50 25 0 1
Maciej Rogulski 6.5 3 6 2 2 1 1 0 1 0 0 7 0 1 5 1 0 1 75 13 0 1
Adrian Płachta 4.5 3 2 0 0 0 0 0 1 2 3 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Patryk Łabuszewski 4 3 3 2 1 3 0 1 0 0 2 0 4 2 3 0 0 0 100 40 0 0
Edyta Czapska 3 3 0 0 0 0 0 0 0 3 2 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)