Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
0
VS
(20:16, 20:17, 21:19)
DEVSTOCK
Raport meczowy
35/67 ATAK 20/52
6 BLOK 7
3/61 SERWIS 7/53
17 BŁ. PRZECIWNIKA 18
61 SUMA 52

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 10 BLOK 3 SERWIS 1

ATAK%

55.56

SERWIS%

7.14
ATAK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Karol Łoza

DEVSTOCK


SERWIS 4/13 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

30.77

WYD%

15.38

SKUT%

30.77
BLOK

Adam Pempiak

WARSFOLL


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Mateusz Gabriel

DEVSTOCK


∑P 4 SR 1
∑P/SR 4

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

50

SKUT%

75
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 14 3 10 2 5 1 0 3 0 1 0 11 2 7 1 5 0 2 53 47 3 0
Jan Żaczek 11 3 8 3 1 0 2 2 0 1 3 4 3 7 4 2 0 2 73 47 5 0
Marcin Stempień 10.5 3 9 5 2 5 1 0 1 1 1 9 3 3 4 3 2 3 47 20 1 0
Piotr Iwańczyk 8.5 3 8 3 1 0 0 0 1 0 0 7 4 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 1 0 0 0 0 1 9 1 0 1 0 0 0 100 0 2 1
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Karol Łoza 9 3 2 1 4 1 3 3 0 4 0 7 2 1 3 5 0 0 44 11 1 0
Bartosz Łoza 7 3 7 2 1 1 0 0 0 0 0 7 0 2 1 4 1 0 38 25 0 1
Marcin Pitek 6 2 5 0 3 3 1 1 0 0 0 3 1 2 0 1 4 0 29 29 2 1
Damian Zygadło 6 3 4 1 4 1 1 2 0 0 1 4 2 4 3 1 0 2 70 40 2 1
Małgorzata Zaciek 4 3 1 0 1 0 0 0 0 3 1 9 0 0 1 2 1 0 25 0 2 0
Mateusz Gabriel 2 1 1 1 1 0 1 1 0 0 0 3 1 1 2 0 0 1 75 25 0 0
Paulina Snopkiewicz 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 4 1 1 2 3 0 0 50 17 2 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)