Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ćwierćfinał 1-8

WARSFOLL
3
0
VS
(20:16, 20:14, 20:12)
AICON X-RAY
Raport meczowy
27/48 ATAK 20/46
7 BLOK 2
7/58 SERWIS 1/44
19 BŁ. PRZECIWNIKA 19
60 SUMA 42

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 11.5 SR 3 PKT/SR 3.83
ATAK 6 BLOK 1.5 SERWIS 4

ATAK%

60

SERWIS%

25
ATAK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 16

ATAK%

62.5
SERWIS

Adam Pempiak

WARSFOLL


SERWIS 4/16 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

25

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Robert Kozłowski

WARSFOLL


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Robert Kozłowski

WARSFOLL


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

75

PERF%

0

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 11.5 3 6 2 1 0 1 1 1 4 0 12 0 3 7 5 1 0 63 19 1 0
Marcin Stempień 11 3 8 0 3 1 1 1 0 2 1 12 2 7 4 1 2 1 73 47 0 0
Jan Żaczek 8 3 7 1 1 1 2 0 2 0 0 3 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Robert Kozłowski 6 3 3 1 1 0 1 2 0 1 0 4 2 0 3 1 0 0 75 0 0 0
Piotr Iwańczyk 4.5 3 3 0 2 0 1 0 3 0 2 1 4 0 1 0 0 0 100 0 2 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 11 3 10 0 3 2 1 1 0 0 0 5 1 3 6 6 1 1 53 18 3 0
Tomasz Woźniak 6.5 3 5 1 3 3 4 0 1 1 0 8 0 0 8 5 1 4 44 0 0 0
Agnieszka Dzikoń 4 3 4 0 2 1 3 0 0 0 1 7 2 1 1 2 0 0 50 25 1 0
Zbigniew Martyński 1.5 3 1 0 1 1 1 0 1 0 1 4 3 1 1 1 1 2 33 17 0 0
Radosław Papierz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 9 1 0 0 2 0 0 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)