Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ćwierćfinał 2-7

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:16, 21:20, 20:16)
MSD POLSKA
Raport meczowy
28/81 ATAK 0/0
3 BLOK 0
5/59 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
61 SUMA 52

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

47.62

SERWIS%

10
ATAK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 21

ATAK%

47.62
SERWIS

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


SERWIS 3/20 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

35

WYD%

15

SKUT%

15
BLOK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

64.29

PERF%

21.43

WYD%

50

SKUT%

64.29
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Tworek 12 3 10 4 3 2 2 1 0 1 1 6 2 4 0 4 0 0 50 50 4 1
Kuba Korpak 8 3 5 1 6 3 1 0 0 3 4 13 0 2 4 5 0 3 43 14 3 0
Marcin Chmielewski 8 3 7 7 6 0 1 1 0 0 1 10 1 3 2 2 0 1 63 38 2 0
Jarek Bączek 7 3 5 3 7 2 2 1 0 1 0 8 0 3 6 3 0 2 64 21 2 4
Monika Tworek 1 3 1 0 2 1 0 0 0 0 0 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)