Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -
28/81 | ATAK | 0/0 |
3 | BLOK | 0 |
5/59 | SERWIS | 0/0 |
0 | BŁ. PRZECIWNIKA | 0 |
61 | SUMA | 52 |
PROJEKT TEAM
PKT | 12 | SR | 3 | PKT/SR | 4 |
---|---|---|---|---|---|
ATAK | 10 | BLOK | 1 | SERWIS | 1 |
ATAK%
SERWIS%
PROJEKT TEAM
ATAK | 10 | SR | 3 |
---|---|---|---|
ATAK/SR | 3.33 | ∑A | 21 |
ATAK%
PROJEKT TEAM
SERWIS | 3/20 | SR | 3 |
---|---|---|---|
SERWIS/SR | 1 |
TR%
WYD%
SKUT%
PROJEKT TEAM
BLOK | 1 | B1 | 1 |
---|---|---|---|
SR | 3 | B2 | 0 |
BLOK/SR | 0.33 |
PROJEKT TEAM
∑P | 14 | SR | 3 |
---|---|---|---|
∑P/SR | 4.67 |
DOKŁ%
PERF%
WYD%
SKUT%
PROJEKT TEAM
OBRONA | 4 | SR | 3 |
---|---|---|---|
OBRONA/SR | 1.33 | ∑O | 5 |
Zawodnik | PKT | SR | A# | A+ | A- | A/ | A= | B1 | B2 | S# | S+ | S- | S= | R# | R+ | R0+ | R0- | R= | P DOKŁ% | P PERF% | D+ | D- |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Maciej Tworek | 12 | 3 | 10 | 4 | 3 | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 6 | 2 | 4 | 0 | 4 | 0 | 0 | 50 | 50 | 4 | 1 |
Kuba Korpak | 8 | 3 | 5 | 1 | 6 | 3 | 1 | 0 | 0 | 3 | 4 | 13 | 0 | 2 | 4 | 5 | 0 | 3 | 43 | 14 | 3 | 0 |
Marcin Chmielewski | 8 | 3 | 7 | 7 | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 10 | 1 | 3 | 2 | 2 | 0 | 1 | 63 | 38 | 2 | 0 |
Jarek Bączek | 7 | 3 | 5 | 3 | 7 | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 8 | 0 | 3 | 6 | 3 | 0 | 2 | 64 | 21 | 2 | 4 |
Monika Tworek | 1 | 3 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Zawodnik | PKT | SR | A# | A+ | A- | A/ | A= | B1 | B2 | S# | S+ | S- | S= | R# | R+ | R0+ | R0- | R= | P DOKŁ% | P PERF% | D+ | D- |
---|
PKT: | Punkty |
SR: | Sety rozegrane |
DOKŁ%: | ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
PERF%: | ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
A# | Ataki punktowe |
A+: | Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak) |
A-: | Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak) |
A/: | Ataki zablokowane (strata punktu) |
A=: | Błędy ataku (strata punktu) |
S# | Serwisy punktowe |
S+: | Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo) |
S-: | Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję) |
S=: | Serwisy zepsute |
B1 | Bloki pojedyncze |
B2: | Bloki podwójne |
R# | Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy) |
R+: | Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy) |
R0+: | Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło) |
R0-: | Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika) |
R=: | Błędy przyjęcia (strata punktu) |
D+: | Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku) |
D-: | Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku) |