Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DEVSTOCK
3
1
VS
(20:17, 18:20, 20:16, 20:11)
AICON X-RAY
Raport meczowy
32/69 ATAK 30/66
2 BLOK 6
11/76 SERWIS 3/68
33 BŁ. PRZECIWNIKA 25
78 SUMA 64

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Karol Łoza

DEVSTOCK


PKT 22.5 SR 4 PKT/SR 5.63
ATAK 13 BLOK 0.5 SERWIS 9

ATAK%

54.17

SERWIS%

36
ATAK

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 21

ATAK%

57.14
SERWIS

Karol Łoza

DEVSTOCK


SERWIS 9/25 SR 4
SERWIS/SR 2.25

TR%

48

WYD%

32

SKUT%

36
BLOK

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

100

PERF%

42.86

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Małgorzata Zaciek

DEVSTOCK


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Karol Łoza 22.5 4 13 0 4 3 4 0 1 9 3 12 1 1 4 1 0 0 83 17 5 0
Sebastian Szczęsny 12.5 4 12 1 5 2 1 0 1 0 0 8 2 0 6 3 0 0 67 0 3 1
Damian Zygadło 4 4 4 1 6 1 5 0 0 0 0 7 2 0 3 6 2 0 27 0 1 0
Bartosz Łoza 3 4 2 0 3 0 0 0 0 1 1 7 3 1 8 2 0 1 75 8 3 2
Paulina Snopkiewicz 2 4 1 0 0 0 0 0 0 1 0 6 0 0 6 2 0 1 67 0 4 0
Małgorzata Zaciek 1 4 0 0 0 0 1 0 2 0 0 10 3 0 0 3 0 1 0 0 6 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Zbigniew Martyński 12.5 4 10 1 6 0 2 2 1 0 0 5 2 1 4 4 1 3 38 8 4 0
Tomasz Ochnik 12 4 10 2 6 1 0 1 0 1 0 9 4 1 6 2 1 3 54 8 3 2
Tomasz Woźniak 10.5 4 8 2 7 1 2 1 1 1 0 6 5 3 4 3 0 0 70 30 3 0
Agnieszka Dzikoń 4 4 2 1 3 0 2 1 0 1 1 7 1 3 4 0 0 0 100 43 1 1
Radosław Papierz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 2 0 6 2 0 1 67 0 3 0
Gosia Gryziak 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 5 2 0 6 1 2 4 46 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)