Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
2
VS
(14:20, 20:17, 20:11, 17:20, 15:10)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
53/109 ATAK 39/91
6 BLOK 8
2/85 SERWIS 4/79
25 BŁ. PRZECIWNIKA 27
86 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 19 SR 5 PKT/SR 3.8
ATAK 18 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

64.29

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


ATAK 4 SR 5
ATAK/SR 0.8 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Giacomo Bima

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 1/10 SR 5
SERWIS/SR 0.2

TR%

10

WYD%

-20

SKUT%

10
BLOK

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2.5 B1 2
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 15 SR 5
∑P/SR 3

DOKŁ%

86.67

PERF%

53.33

WYD%

80

SKUT%

86.67
OBRONA

Giacomo Bima

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 4 SR 5
OBRONA/SR 0.8 ∑O 7
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Żaczek 19 5 18 2 6 0 2 1 0 0 1 9 3 4 3 2 2 1 58 33 1 1
Robert Kozłowski 14 5 12 1 4 4 2 2 0 0 0 11 3 9 4 6 0 0 68 47 2 1
Adam Pempiak 13 5 11 5 5 0 5 1 0 1 1 14 2 8 5 1 0 1 87 53 1 2
Marcin Stempień 11 5 8 9 5 2 2 2 0 1 1 10 4 3 8 6 0 2 58 16 3 0
Piotr Iwańczyk 4 5 4 0 0 2 0 0 0 0 4 8 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Ela Dzioba 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 3 7 1 0 0 0 0 0 0 0 2 1
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Claudio Estevez 19 5 16 6 8 1 4 2 0 1 0 9 3 3 4 8 3 0 39 17 2 3
Dawid Prusiński 10.5 5 8 2 6 2 2 2 1 0 0 10 4 7 5 11 3 0 46 27 2 0
Matija Belcic 10 5 9 1 8 1 1 0 0 1 2 12 3 0 0 1 1 1 0 0 0 2
Piotr Gawroński 5 5 3 1 2 2 1 1 0 1 0 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Giacomo Bima 5 5 2 0 1 0 0 2 0 1 0 6 3 0 0 0 0 0 0 0 4 3
Ewa Bronisz 1.5 5 1 0 3 0 0 0 1 0 0 12 1 1 2 3 2 1 33 11 1 1
Andrey Pronoza 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 4 8 1 0 40 13 0 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)