Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:18, 20:12, 20:18)
BESTCAN
Raport meczowy
27/54 ATAK 28/65
11 BLOK 3
7/57 SERWIS 2/50
15 BŁ. PRZECIWNIKA 15
60 SUMA 48

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 9 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

52.94

SERWIS%

30
ATAK

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


ATAK 5 SR 2
ATAK/SR 2.5 ∑A 5

ATAK%

100
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

30

SKUT%

30
BLOK

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


BLOK 3 B1 3
SR 2 B2 0
BLOK/SR 1.5
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

28.57

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarek Bączek 14 3 9 1 5 0 2 1 2 3 1 6 0 2 4 1 0 0 86 29 3 0
Maciej Tworek 10.5 3 6 1 2 1 1 1 1 3 2 4 2 0 6 1 0 0 86 0 3 0
Piotr Boniecki 9 2 5 0 0 0 0 3 0 1 1 4 2 1 3 1 1 1 57 14 2 0
Tomek Olkowski 6 3 4 3 4 1 0 1 2 0 1 4 1 1 3 1 0 0 80 20 1 0
Marcin Chmielewski 4.5 2 2 1 0 1 2 1 3 0 0 2 0 4 5 2 1 1 69 31 2 0
Kuba Korpak 1 2 1 0 2 0 0 0 0 0 1 2 0 0 3 1 0 0 75 0 0 0
Monika Tworek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 15 1 0 0 0 0 0 0 0 3 2
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rząca 13 3 11 3 5 4 1 2 0 0 0 9 2 0 1 3 0 2 17 0 3 0
Jakub Trzciński 10 3 9 1 3 2 0 0 0 1 1 8 2 0 7 1 1 0 78 0 3 1
Denis Ilkiewicz 6 3 6 4 5 3 2 0 0 0 0 7 1 0 4 7 4 3 22 0 2 0
Krzysztof Panek 4 3 2 0 1 2 1 1 0 1 1 2 1 1 8 4 2 0 60 7 2 0
Renata Rząca 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 0 0 1 1 0 1 33 0 1 0
Karol Gothardt 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 1 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)