Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał nr 2

AICON X-RAY
1
3
VS
(16:20, 21:19, 17:20, 16:20)
DEVSTOCK
Raport meczowy
38/90 ATAK 40/77
1 BLOK 4
7/71 SERWIS 10/77
24 BŁ. PRZECIWNIKA 25
70 SUMA 79

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Karol Łoza

DEVSTOCK


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 17 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

70.83

SERWIS%

14.29
ATAK

Karol Łoza

DEVSTOCK


ATAK 17 SR 4
ATAK/SR 4.25 ∑A 24

ATAK%

70.83
SERWIS

Małgorzata Zaciek

DEVSTOCK


SERWIS 4/19 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

21.05

WYD%

10.53

SKUT%

21.05
BLOK

Damian Zygadło

DEVSTOCK


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Karol Łoza

DEVSTOCK


∑P 17 SR 4
∑P/SR 4.25

DOKŁ%

64.71

PERF%

5.88

WYD%

35.29

SKUT%

64.71
OBRONA

Gosia Gryziak

AICON X-RAY


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 11
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Zbigniew Martyński 16 4 15 4 9 0 5 0 0 1 3 6 4 3 3 10 4 0 30 15 4 1
Andrzej Kaznowski 16 4 14 0 13 4 2 1 0 1 2 8 7 3 4 5 0 7 37 16 3 0
Agnieszka Dzikoń 11 4 8 2 9 0 0 0 0 3 0 13 1 5 8 9 1 3 50 19 0 0
Gosia Gryziak 3 4 1 1 2 0 1 0 0 2 3 16 1 0 0 0 0 0 0 0 7 4
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Karol Łoza 21 4 17 0 3 0 4 1 0 3 2 12 4 1 10 1 2 3 65 6 4 0
Damian Zygadło 16 4 11 3 9 1 4 2 0 3 2 12 2 1 4 3 1 1 50 10 4 1
Bartosz Łoza 8 3 7 2 6 0 0 1 0 0 0 3 4 3 3 4 3 3 38 19 3 0
Małgorzata Zaciek 8 4 4 2 3 0 0 0 0 4 0 13 2 1 2 2 2 0 43 14 3 0
Paulina Snopkiewicz 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 11 0 2 3 3 0 0 63 25 5 4
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)