Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał nr 2

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(20:21, 18:20, 20:21)
WARSFOLL
Raport meczowy
28/61 ATAK 32/67
2 BLOK 7
2/60 SERWIS 3/60
26 BŁ. PRZECIWNIKA 20
58 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

57.89

SERWIS%

16.67
ATAK

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 22

ATAK%

59.09
SERWIS

Marcin Stempień

WARSFOLL


SERWIS 2/12 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

16.67

WYD%

-8.33

SKUT%

16.67
BLOK

Jan Żaczek

WARSFOLL


BLOK 3 B1 2
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

91.67

PERF%

50

WYD%

91.67

SKUT%

91.67
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Claudio Estevez 13 3 13 1 4 4 0 0 0 0 1 5 2 2 4 11 0 2 32 11 5 1
Matija Belcic 11.5 3 9 1 5 0 3 1 1 1 1 7 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Dawid Prusiński 3.5 3 3 3 4 2 2 0 1 0 0 3 3 1 1 5 1 0 25 13 3 1
Piotr Gawroński 2 3 2 0 0 1 0 0 0 0 0 13 1 0 2 0 0 0 100 0 1 1
Ewa Bronisz 1 3 1 1 1 0 0 0 0 0 0 8 2 1 2 5 0 0 38 13 1 0
Giacomo Bima 1 3 0 0 0 0 1 0 0 1 0 10 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Andrey Pronoza 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 1 1 1 70 10 3 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 14 3 11 2 4 0 2 0 2 2 0 7 3 1 10 0 1 1 85 8 0 0
Adam Pempiak 10 3 8 2 5 1 3 1 2 0 1 9 1 6 5 1 0 0 92 50 5 0
Jan Żaczek 9 3 6 3 2 0 1 2 2 0 0 6 2 2 4 0 1 0 86 29 2 1
Robert Kozłowski 8 3 7 1 3 0 4 0 2 0 0 11 2 2 7 2 0 1 75 17 3 0
Piotr Iwańczyk 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 0 4 3 1 0 0 0 0 100 100 1 0
Monika Kaczorowska 0 3 0 0 0 1 0 0 0 0 1 6 1 0 3 2 0 0 60 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)