Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

półfinał nr 2

BESTCAN
1
3
VS
(20:14, 14:20, 14:20, 16:20)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
29/63 ATAK 45/84
4 BLOK 4
6/66 SERWIS 10/73
25 BŁ. PRZECIWNIKA 15
64 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

57.89

SERWIS%

21.43
ATAK

Marcin Chmielewski

PROJEKT TEAM


ATAK 8 SR 4
ATAK/SR 2 ∑A 10

ATAK%

80
SERWIS

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/5 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

60

WYD%

40

SKUT%

40
BLOK

Krzysztof Panek

BESTCAN


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

33.33

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
OBRONA

Marcin Chmielewski

PROJEKT TEAM


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Trzciński 15.5 4 13 0 10 0 3 1 1 1 0 8 2 1 0 2 1 0 25 25 2 0
Łukasz Trzciński 12.5 4 12 0 9 0 2 0 1 0 4 14 1 7 7 1 7 4 54 27 4 0
Krzysztof Panek 6 4 1 0 0 1 0 1 2 3 3 8 0 6 3 5 1 4 47 32 5 0
Michał Romanowski 5 4 3 0 4 2 2 0 0 2 3 6 1 2 9 0 1 2 79 14 4 0
Agnieszka Sola 0 4 0 0 0 0 1 0 0 0 3 6 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Tworek 14 3 11 0 4 2 2 0 0 3 1 9 1 2 3 0 1 0 83 33 0 1
Tomek Olkowski 12 4 10 0 4 0 5 2 0 0 0 5 1 3 3 2 2 3 46 23 2 0
Marcin Chmielewski 11.5 4 8 0 1 0 1 1 1 2 2 6 2 3 6 4 2 1 56 19 6 0
Piotr Boniecki 8.5 3 5 0 5 1 3 0 1 3 3 6 2 2 3 3 2 1 45 18 2 0
Kuba Korpak 7 4 7 0 5 1 0 0 0 0 2 7 2 3 2 1 0 0 83 50 5 0
Krzysztof Winiewski 6 2 4 0 4 0 1 0 0 2 1 2 0 1 1 2 1 1 33 17 2 0
Monika Tworek 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 8 2 0 0 0 1 0 0 0 5 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)