Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

AICON X-RAY
3
1
VS
(20:12, 20:14, 17:20, 20:14)
MSD POLSKA
Raport meczowy
46/85 ATAK 0/0
5 BLOK 0
9/76 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
77 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 14 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

56

SERWIS%

0
ATAK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 16

ATAK%

62.5
SERWIS

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


SERWIS 5/18 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

38.89

WYD%

-5.56

SKUT%

27.78
BLOK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

62.5

PERF%

37.5

WYD%

50

SKUT%

62.5
OBRONA

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


OBRONA 2 SR 4
OBRONA/SR 0.5 ∑O 2
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 16 4 14 3 4 2 2 1 2 0 2 6 1 5 3 3 2 0 62 38 1 1
Andrzej Kaznowski 16 4 11 2 5 1 0 0 0 5 2 5 6 1 2 4 0 1 38 13 1 0
Agnieszka Dzikoń 13.5 4 10 3 2 0 1 0 1 3 4 6 3 2 3 4 1 1 45 18 2 0
Tomasz Woźniak 11.5 4 10 1 3 2 0 0 3 0 1 6 1 5 1 8 1 2 35 29 2 0
Zbigniew Martyński 3 4 1 1 4 0 2 1 0 1 2 9 4 3 2 2 1 0 63 38 1 0
Radosław Papierz 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 0 8 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)