Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DEVSTOCK
2
3
VS
(15:20, 15:20, 20:18, 20:14, 14:16)
PKO BP
Raport meczowy
46/93 ATAK 47/90
8 BLOK 6
6/85 SERWIS 9/87
24 BŁ. PRZECIWNIKA 26
84 SUMA 88

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Karol Łoza

DEVSTOCK


PKT 28 SR 5 PKT/SR 5.6
ATAK 23 BLOK 3 SERWIS 2

ATAK%

51.11

SERWIS%

11.76
ATAK

Daniel Chudecki

PKO BP


ATAK 13 SR 5
ATAK/SR 2.6 ∑A 21

ATAK%

61.9
SERWIS

Jakub Kiliszek

PKO BP


SERWIS 6/20 SR 5
SERWIS/SR 1.2

TR%

50

WYD%

10

SKUT%

30
BLOK

Damian Zygadło

DEVSTOCK


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Damian Zygadło

DEVSTOCK


∑P 9 SR 5
∑P/SR 1.8

DOKŁ%

88.89

PERF%

77.78

WYD%

88.89

SKUT%

88.89
OBRONA

Patryk Łabuszewski

PKO BP


OBRONA 4 SR 5
OBRONA/SR 0.8 ∑O 4
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Karol Łoza 28 5 23 4 11 2 5 3 0 2 3 9 3 7 4 7 1 1 55 35 2 1
Sebastian Szczęsny 18 5 15 1 4 3 6 2 0 1 6 7 2 10 7 3 0 1 81 48 1 3
Damian Zygadło 9 5 5 2 3 0 1 3 0 1 7 10 1 7 1 1 0 0 89 78 4 1
Małgorzata Zaciek 4 5 3 0 4 0 0 0 0 1 3 14 3 4 4 0 1 1 80 40 0 0
Paulina Snopkiewicz 1 5 0 0 0 1 0 0 0 1 0 10 1 2 2 3 0 0 57 29 0 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Kiliszek 23 5 16 3 7 1 1 1 0 6 4 6 4 15 2 3 4 1 68 60 1 0
Daniel Chudecki 15.5 5 13 1 2 4 1 2 1 0 3 8 3 6 8 3 4 2 61 26 0 1
Patryk Łabuszewski 13 5 11 2 3 3 2 2 0 0 2 5 1 5 7 3 0 0 80 33 4 0
Maciej Rogulski 7 5 7 2 8 0 2 0 0 0 0 9 1 5 2 2 0 2 64 45 1 0
Adrian Płachta 3.5 5 0 0 0 0 1 0 1 3 0 16 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Edyta Czapska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 5 7 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)