Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
0
VS
(20:8, 20:18, 20:12)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
37/60 ATAK 18/47
2 BLOK 0
3/59 SERWIS 4/39
18 BŁ. PRZECIWNIKA 16
60 SUMA 38

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

65

SERWIS%

14.29
ATAK

Marcin Stempień

WARSFOLL


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 20

ATAK%

65
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 1/5 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

20

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Adam Pempiak

WARSFOLL


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Jan Żaczek

WARSFOLL


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

20

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Marcin Stempień

WARSFOLL


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 14 3 13 5 1 0 1 0 0 1 1 3 2 3 7 2 0 1 77 23 2 0
Adam Pempiak 10 3 9 2 3 0 1 1 0 0 3 7 1 4 4 2 0 1 73 36 1 1
Jan Żaczek 8 3 7 1 1 0 2 0 0 1 2 8 1 1 3 0 0 1 80 20 0 2
Robert Kozłowski 8 3 7 6 0 0 0 1 0 0 2 11 2 0 1 0 0 0 100 0 1 1
Piotr Iwańczyk 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 1 3 2 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Ela Dzioba 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 5 2 0 0 0 1 0 0 0 0 1
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Boniecki 7 3 6 0 4 1 1 0 0 1 0 9 1 2 2 3 2 1 40 20 0 2
Marcin Chmielewski 5 3 4 2 1 0 1 0 0 1 0 2 2 0 1 5 1 0 14 0 1 1
Jarek Bączek 4 3 3 1 3 0 2 0 0 1 0 3 1 5 2 1 3 1 58 42 1 1
Maciej Tworek 4 3 3 1 4 0 2 0 0 1 1 1 3 2 3 7 2 0 36 14 0 1
Kuba Korpak 1 2 1 1 2 1 0 0 0 0 0 4 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0
Monika Tworek 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 7 0 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Krzysztof Winiewski 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 1 0 50 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)