Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKO BP
3
0
VS
(20:11, 20:12, 20:14)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
14/27 ATAK 6/21
2 BLOK 0.5
1/35 SERWIS 0/20
43 BŁ. PRZECIWNIKA 30.5
60 SUMA 37

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 8.5 SR 3 PKT/SR 2.83
ATAK 7 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

63.64

SERWIS%

0
ATAK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 11

ATAK%

63.64
SERWIS

Hubert Długozima

PKO BP


SERWIS 1/16 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

12.5

WYD%

-6.25

SKUT%

6.25
BLOK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Patryk Łabuszewski

PKO BP


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

60

PERF%

20

WYD%

60

SKUT%

60
OBRONA

Hubert Długozima

PKO BP


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 8.5 3 7 0 0 1 3 64 11 1 1 0 0 1 2 1 2 2 0 0 60 20 2 1
Hubert Długozima 8 3 7 3 2 0 3 47 15 0 0 1 1 12 2 0 5 2 2 0 56 0 3 0
Adrian Płachta 0.5 3 0 0 1 0 0 0 1 0 1 0 1 8 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Edyta Czapska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 4.5 3 4 2 3 4 0 31 13 0 1 0 1 6 2 0 0 0 1 0 0 0 2 0
Dawid Prusiński 2 3 2 2 1 0 3 25 8 0 0 0 0 4 3 1 5 5 0 0 55 9 0 1
Andrey Pronoza 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 0 0 2 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)