Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKO BP
3
0
VS
(20:11, 20:12, 20:14)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
29/46 ATAK 8/41
5 BLOK 2
2/58 SERWIS 0/39
24 BŁ. PRZECIWNIKA 27
60 SUMA 37

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Damian Szaniawski

PKO BP


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 9 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

81.82

SERWIS%

11.11
ATAK

Damian Szaniawski

PKO BP


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 11

ATAK%

81.82
SERWIS

Damian Szaniawski

PKO BP


SERWIS 1/9 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

11.11
BLOK

Damian Szaniawski

PKO BP


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Piotr Mijas

PKO BP


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

80

PERF%

10

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Damian Szaniawski

PKO BP


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Damian Szaniawski 12 3 9 0 0 1 1 2 0 1 2 5 1 0 2 2 1 0 40 0 4 0
Patryk Łabuszewski 8.5 3 7 0 0 1 3 1 1 0 0 1 2 1 2 2 0 0 60 20 2 1
Hubert Długozima 8 3 7 3 2 0 3 0 0 1 1 12 2 0 5 2 2 0 56 0 3 0
Piotr Mijas 7 3 6 0 1 0 1 1 0 0 1 9 4 1 7 2 0 0 80 10 2 1
Adrian Płachta 0.5 3 0 0 1 0 0 0 1 0 1 8 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Edyta Czapska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 4.5 3 4 2 3 4 0 0 1 0 1 6 2 0 0 0 1 0 0 0 2 0
Dawid Prusiński 2 3 2 2 1 0 3 0 0 0 0 4 3 1 5 5 0 0 55 9 0 1
Paweł Blejder 2 3 2 2 5 1 4 0 0 0 1 5 1 2 3 3 3 1 42 17 1 0
Ewa Bronisz 1 3 0 0 3 0 0 1 0 0 0 3 1 0 3 3 1 0 43 0 0 0
Piotr Gawroński 0.5 3 0 0 1 0 2 0 1 0 1 6 1 0 3 8 0 1 25 0 0 1
Andrey Pronoza 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 0 0 2 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)