Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
1
3
VS
(14:20, 21:19, 18:20, 18:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
39/85 ATAK 34/64
7 BLOK 3
7/72 SERWIS 3/52
18 BŁ. PRZECIWNIKA 39
71 SUMA 79

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 20 SR 4 PKT/SR 5
ATAK 16 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

44.44

SERWIS%

17.65
ATAK

Jan Żaczek

WARSFOLL


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 22

ATAK%

68.18
SERWIS

Adam Kwiecień

BESTCAN


SERWIS 2/10 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

20

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Darek Sierpiński

BESTCAN


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 17 SR 4
∑P/SR 4.25

DOKŁ%

100

PERF%

64.71

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 5
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Trzciński 14 4 11 1 6 1 3 0 2 2 1 7 3 3 2 3 1 0 56 33 4 0
Adam Sadziak 13 4 12 2 2 1 4 1 0 0 0 9 1 0 5 9 0 0 36 0 2 0
Darek Sierpiński 11 4 6 2 5 1 0 3 0 2 0 15 0 3 5 4 1 2 53 20 2 1
Adam Kwiecień 10 4 7 3 5 3 4 1 0 2 0 6 2 3 6 2 2 1 64 21 1 4
Marek Zaręba 4 4 3 0 2 0 1 0 2 0 0 7 2 0 1 0 0 0 100 0 1 1
Anastazja Łatszewa 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 12 0 2 5 4 2 2 47 13 5 1
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 20 4 16 5 6 5 4 1 0 3 1 12 1 11 6 0 0 0 100 65 4 0
Jan Żaczek 16 4 15 4 2 0 1 1 0 0 3 6 2 6 7 1 0 1 87 40 5 0
Piotr Iwańczyk 3 4 2 0 2 0 1 0 2 0 1 9 2 9 4 1 0 1 87 60 0 0
Ela Dzioba 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 12 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)