Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
3
1
VS
(20:15, 17:20, 20:15, 20:16)
INGRAM TEAM
Raport meczowy
40/99 ATAK 33/86
3 BLOK 5
3/76 SERWIS 6/67
31 BŁ. PRZECIWNIKA 22
77 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Tarka

BESTCAN


PKT 14.5 SR 4 PKT/SR 3.63
ATAK 13 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

52

SERWIS%

10
ATAK

Arkadiusz Mróz

INGRAM TEAM


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 18

ATAK%

55.56
SERWIS

Arkadiusz Mróz

INGRAM TEAM


SERWIS 2/13 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

15.38

WYD%

7.69

SKUT%

15.38
BLOK

Marcin Bobel

INGRAM TEAM


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Anastazja Łatszewa

BESTCAN


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

66.67

PERF%

26.67

WYD%

53.33

SKUT%

66.67
OBRONA

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 9
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Tarka 14.5 4 13 2 8 1 1 0 1 1 0 6 3 5 3 6 1 0 53 33 4 0
Jakub Trzciński 11.5 4 10 6 4 2 5 1 1 0 1 10 1 2 3 2 0 1 63 25 1 1
Adam Sadziak 9 4 9 2 8 1 2 0 0 0 0 10 1 2 3 2 0 2 56 22 4 0
Denis Ilkiewicz 7 4 5 6 5 1 1 0 0 2 4 13 4 2 1 0 1 1 60 40 3 0
Adam Kwiecień 4 4 3 0 3 0 0 1 0 0 0 11 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Anastazja Łatszewa 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 0 7 1 4 6 3 0 2 67 27 5 1
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Arkadiusz Mróz 12 4 10 0 6 0 2 0 0 2 0 10 1 2 10 10 0 0 55 9 2 0
Marcin Bobel 11 4 7 0 7 1 2 3 0 1 1 4 6 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Marcin Wierzbicki 10.5 4 9 1 5 0 3 0 1 1 0 6 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Szymon Stańczyk 7 4 5 1 11 1 3 1 0 1 0 12 0 0 1 0 0 0 100 0 1 2
Wiktoria Strucińska 2 4 2 1 2 0 2 0 0 0 0 7 0 3 2 4 0 0 56 33 1 0
Hubert Zach 1.5 4 0 2 1 1 1 0 1 1 1 5 3 0 0 0 0 0 0 0 4 1
Kamil Rytel 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 12 6 5 3 56 19 6 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)