Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
3
1
VS
(21:20, 20:21, 21:20, 20:18)
PWC
Raport meczowy
27/73 ATAK 30/94
3 BLOK 7
2/24 SERWIS 5/80
50 BŁ. PRZECIWNIKA 37
82 SUMA 79
37

ATAK%

8

SERWIS%

32

ATAK%

6

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 16 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

38.1

SERWIS%

0
ATAK

Przemysław Łukasik

PWC


ATAK 4 SR 4
ATAK/SR 1 ∑A 9

ATAK%

44.44
SERWIS

Marcin Solarski

PWC


SERWIS 3/18 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

22.22

WYD%

5.56

SKUT%

16.67
BLOK

Przemysław Łukasik

PWC


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Ela Wysocka

PWC


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

66.67

PERF%

20

WYD%

46.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Adrian Dykty

PWC


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 13
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 18 4 16 4 16 3 3 38 42 2 0 0 2 6 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Dawid Prusiński 14 4 11 6 11 2 1 35 31 1 0 2 0 5 6 5 8 5 2 2 59 23 3 1
Andrey Pronoza 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 4 9 3 1 43 26 4 0
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Fryń 16 4 14 1 12 3 4 41 34 1 0 1 0 6 3 0 0 0 0 0 0 0 4 1
Adrian Dykty 11 4 8 7 16 2 4 22 37 2 0 1 2 13 0 4 2 5 4 1 38 25 9 4
Przemysław Łukasik 6.5 4 4 2 1 1 1 44 9 2 1 0 2 10 0 1 3 4 1 1 40 10 2 1
Tomek Kociołek 5 4 4 1 5 0 2 33 12 1 0 0 0 16 0 4 2 8 1 4 32 21 5 3
Marcin Solarski 3.5 4 0 0 1 0 1 0 2 0 1 3 1 12 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Ela Wysocka 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 0 3 7 2 3 0 67 20 6 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)