Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
0
VS
(20:11, 20:7, 20:10)
INGRAM TEAM
Raport meczowy
30/53 ATAK 8/44
5 BLOK 2
8/59 SERWIS 3/29
17 BŁ. PRZECIWNIKA 15
60 SUMA 28

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

72.22

SERWIS%

20
ATAK

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 18

ATAK%

72.22
SERWIS

Hubert Zach

INGRAM TEAM


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

28.57

WYD%

14.29

SKUT%

28.57
BLOK

Adam Pempiak

WARSFOLL


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Szymon Stańczyk

INGRAM TEAM


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

70

PERF%

30

WYD%

50

SKUT%

70
OBRONA

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Czarek Żyłkowski 14 3 13 1 2 0 2 0 0 1 3 0 1 2 0 0 0 0 100 100 6 0
Adam Pempiak 9 3 5 2 0 0 1 3 0 1 4 3 1 1 3 2 0 0 67 17 4 0
Bruno Puczko-Szymański 6.5 3 5 1 1 1 2 0 1 1 1 5 2 2 1 1 0 1 60 40 1 0
Jan Żaczek 5 3 5 1 4 1 1 0 0 0 1 10 0 2 4 1 0 2 67 22 1 0
Rafał Winiewski 4.5 3 2 0 1 0 2 1 1 1 1 6 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Ela Dzioba 4 3 0 0 0 0 0 0 0 4 2 8 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Bobel 5 3 3 1 4 4 2 2 0 0 0 4 2 1 1 3 1 0 33 17 1 1
Hubert Zach 2 3 0 0 1 0 0 0 0 2 0 4 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Kamil Rytel 2 3 2 0 4 1 2 0 0 0 0 2 1 3 1 5 2 3 29 21 0 1
Szymon Stańczyk 2 3 2 1 7 0 2 0 0 0 0 6 0 3 4 1 1 1 70 30 2 0
Adam Bala 2 3 1 2 1 0 0 0 0 1 0 0 3 0 0 1 2 2 0 0 1 0
Wiktoria Strucińska 0 3 0 0 4 0 0 0 0 0 0 3 0 1 6 2 5 2 44 6 1 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)