Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
3
0
VS
(21:20, 20:18, 20:17)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
29/62 ATAK 30/71
3 BLOK 0
3/59 SERWIS 6/57
26 BŁ. PRZECIWNIKA 19
61 SUMA 55

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

52

SERWIS%

18.18
ATAK

Paweł Sutyniec

BESTCAN


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 19

ATAK%

63.16
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

30

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Marek Zaręba

BESTCAN


BLOK 1 B1 0
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Jakub Trzciński

BESTCAN


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

100

PERF%

42.86

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Jakub Trzciński

BESTCAN


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Sutyniec 14 3 12 2 4 0 1 1 0 1 3 8 1 3 3 0 1 1 75 38 1 2
Adam Sadziak 9.5 3 8 2 1 0 4 0 1 1 1 11 0 1 4 4 1 2 42 8 1 0
Jakub Trzciński 6 3 6 3 5 0 2 0 0 0 0 6 2 3 4 0 0 0 100 43 6 0
Michał Skibiński 2.5 3 2 1 5 0 1 0 1 0 0 5 2 2 2 1 0 1 67 33 2 1
Marek Zaręba 2 3 1 0 2 0 0 0 2 0 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Anastazja Łatszewa 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 8 2 1 4 1 1 0 71 14 2 1
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Claudio Estevez 15 3 13 4 4 1 3 0 0 2 2 4 3 0 6 8 1 1 38 0 2 3
Dawid Prusiński 10 3 10 2 8 1 1 0 0 0 0 5 3 1 9 3 2 0 67 7 2 0
Matija Belcic 8 3 6 2 7 1 2 0 0 2 1 5 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Giacomo Bima 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 1 7 4 0 0 0 0 0 0 0 2 1
Andrey Pronoza 1 3 1 1 3 0 1 0 0 0 0 7 1 4 3 5 0 2 50 29 3 1
Ewa Bronisz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 1 0 2 3 1 0 33 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)