Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MOIIB
3
0
VS
(20:14, 20:14, 20:18)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
31/67 ATAK 18/61
9 BLOK 6
4/58 SERWIS 1/47
16 BŁ. PRZECIWNIKA 21
60 SUMA 46

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Zacharski

MOIIB


PKT 10.5 SR 3 PKT/SR 3.5
ATAK 8 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

53.33

SERWIS%

0
ATAK

Radosław Cichocki

MOIIB


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 12

ATAK%

58.33
SERWIS

Giacomo Bima

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 1/8 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

12.5

WYD%

-12.5

SKUT%

12.5
BLOK

Piotr Gawroński

PROCTER & GAMBLE


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Marcin Zacharski

MOIIB


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

14.29

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Małgorzata Rojek

MOIIB


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Zacharski 10.5 3 8 2 3 1 1 2 1 0 0 5 1 1 5 0 1 0 86 14 1 1
Radek Kierzkowski 10 3 7 2 0 1 4 2 0 1 0 3 4 0 0 1 0 0 0 0 1 2
Radosław Cichocki 9.5 3 7 2 1 1 1 2 1 0 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Damian Zygadło 7 3 5 1 4 2 0 1 0 1 0 10 3 7 3 4 0 0 71 50 2 0
Małgorzata Rojek 4 3 3 0 6 1 1 0 0 1 0 13 0 7 3 5 1 1 59 41 4 1
Daniel Saganek 3 3 1 0 1 0 1 0 2 1 1 7 1 0 0 0 1 0 0 0 1 2
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Blejder 6 3 6 2 8 1 5 0 0 0 1 6 2 4 3 6 0 0 54 31 2 1
Matija Belcic 5 3 4 2 2 3 1 1 0 0 2 6 2 5 4 4 0 0 69 38 1 0
Piotr Gawroński 5 3 2 1 5 4 1 3 0 0 0 5 0 1 0 5 1 2 11 11 3 0
Andrey Pronoza 4 3 2 0 1 1 2 2 0 0 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1
Giacomo Bima 3 3 2 1 1 0 0 0 0 1 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Ewa Bronisz 2 3 2 1 1 0 0 0 0 0 0 7 1 3 5 4 0 2 57 21 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)