Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
0
VS
(20:11, 20:10, 20:16)
SZPITAL BIELAŃSKI
Raport meczowy
39/55 ATAK 18/45
4 BLOK 2
5/58 SERWIS 2/39
12 BŁ. PRZECIWNIKA 15
60 SUMA 37

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 17.5 SR 3 PKT/SR 5.83
ATAK 14 BLOK 1.5 SERWIS 2

ATAK%

87.5

SERWIS%

13.33
ATAK

Jan Żaczek

WARSFOLL


ATAK 14 SR 3
ATAK/SR 4.67 ∑A 16

ATAK%

87.5
SERWIS

Ela Dzioba

WARSFOLL


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

22.22

WYD%

0

SKUT%

22.22
BLOK

Jan Żaczek

WARSFOLL


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 16 SR 3
∑P/SR 5.33

DOKŁ%

87.5

PERF%

50

WYD%

75

SKUT%

87.5
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Żaczek 17.5 3 14 0 2 0 0 1 1 2 1 9 3 2 3 5 0 0 50 20 5 1
Bruno Puczko-Szymański 11 3 10 0 2 0 2 0 0 1 3 8 3 1 2 0 0 0 100 33 1 1
Adam Pempiak 10 3 9 2 2 1 0 1 0 0 3 5 2 8 6 0 0 2 88 50 1 0
Piotr Iwańczyk 7.5 3 6 1 2 1 1 1 1 0 2 6 1 0 3 0 0 0 100 0 1 4
Ela Dzioba 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SZPITAL BIELAŃSKI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Wykowski 13 3 11 3 3 1 1 1 0 1 0 6 1 4 7 2 3 2 61 22 1 0
Marcin Stempień 7 3 6 3 3 2 4 0 0 1 0 3 1 1 6 2 2 1 58 8 0 1
Tomasz Ciećkiewicz 2 3 1 0 1 0 0 1 0 0 0 5 1 0 0 2 0 1 0 0 0 0
Natalia Czarnecka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 2 1
Daniel Hajdasz 0 3 0 2 2 1 0 0 0 0 0 4 2 0 4 3 3 0 40 0 1 0
Magda Rongies-Kosmol 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kamil Bronowski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 1 0 1 0 2 1 25 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)