Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MOIIB
1
3
VS
(20:17, 16:20, 14:20, 13:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
32/82 ATAK 39/82
8 BLOK 6
4/64 SERWIS 7/75
19 BŁ. PRZECIWNIKA 25
63 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 13.5 SR 4 PKT/SR 3.38
ATAK 12 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

50

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


ATAK 7 SR 4
ATAK/SR 1.75 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


SERWIS 4/16 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

37.5

WYD%

6.25

SKUT%

25
BLOK

Bruno Puczko-Szymański

WARSFOLL


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

62.5

SKUT%

75
OBRONA

Małgorzata Rojek

MOIIB


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 7
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Krapa 12.5 4 10 1 6 2 2 1 1 1 4 5 2 5 9 4 4 3 56 20 4 0
Damian Majewski 12.5 4 11 2 2 1 3 0 3 0 2 7 0 1 3 2 1 3 40 10 1 0
Karol Krzewiński 10.5 4 8 3 7 2 3 0 3 1 1 6 2 2 3 3 2 0 50 20 2 2
Małgorzata Rojek 3 4 1 1 4 0 3 0 2 1 0 11 1 3 6 4 2 0 60 20 7 0
Jędrzej Ryniec 3 4 1 0 3 1 1 0 2 1 0 5 3 1 0 1 0 0 50 50 5 3
Daniel Saganek 2.5 4 1 1 2 0 0 0 3 0 0 9 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Żaczek 13.5 4 12 1 6 2 3 1 1 0 0 12 1 2 3 5 0 2 42 17 4 2
Czarek Żyłkowski 13.5 4 13 5 8 3 0 0 1 0 4 8 3 5 5 7 3 1 48 24 5 1
Piotr Iwańczyk 12.5 4 7 1 2 0 0 1 1 4 2 7 3 2 4 1 1 0 75 25 6 0
Bruno Puczko-Szymański 12.5 4 7 2 6 3 1 2 1 3 1 8 2 2 5 2 3 1 54 15 5 1
Ela Dzioba 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 13 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)