Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
1
3
VS
(20:16, 13:20, 14:20, 18:20)
INGRAM TEAM
Raport meczowy
22/72 ATAK 32/90
2 BLOK 8
4/66 SERWIS 8/75
37 BŁ. PRZECIWNIKA 28
65 SUMA 76

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Bobel

INGRAM TEAM


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 12 BLOK 3 SERWIS 2

ATAK%

54.55

SERWIS%

14.29
ATAK

Marcin Bobel

INGRAM TEAM


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 22

ATAK%

54.55
SERWIS

Marcin Wierzbicki

INGRAM TEAM


SERWIS 3/16 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

18.75
BLOK

Marcin Wierzbicki

INGRAM TEAM


BLOK 4 B1 3
SR 4 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


∑P 20 SR 4
∑P/SR 5

DOKŁ%

85

PERF%

60

WYD%

85

SKUT%

85
OBRONA

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 8 4 8 3 5 4 2 0 0 0 0 10 1 5 5 5 1 1 59 29 4 1
Andrey Pronoza 6 4 4 0 5 1 3 1 0 1 0 8 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Piotr Gawroński 6 4 6 1 2 0 3 0 0 0 0 6 0 3 3 3 0 2 55 27 0 0
Paweł Blejder 5.5 4 4 5 7 3 5 0 1 1 1 7 3 5 8 5 3 3 54 21 2 3
Giacomo Bima 2.5 4 0 0 0 0 0 0 1 2 0 10 1 0 0 0 0 0 0 0 4 4
Ewa Bronisz 0 4 0 1 0 0 0 0 0 0 0 12 1 1 5 1 1 1 67 11 1 2
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Bobel 17 4 12 4 5 0 1 2 2 2 1 6 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Marcin Wierzbicki 15 4 8 7 9 0 6 3 2 3 1 9 3 0 0 0 0 0 0 0 1 2
Arkadiusz Mróz 11 4 10 2 9 2 4 0 0 1 1 7 2 3 8 5 0 3 58 16 1 0
Hubert Zach 2.5 4 1 0 0 0 2 0 1 1 2 7 3 0 0 1 0 0 0 0 1 2
Adam Bala 2.5 4 1 0 0 0 2 0 1 1 1 9 1 0 1 0 1 0 50 0 1 0
Kamil Rytel 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12 5 3 0 0 85 60 1 0
Wiktoria Strucińska 0 4 0 0 5 0 0 0 0 0 1 8 0 4 8 3 0 1 75 25 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)