Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

2 vs 7

BESTCAN
3
0
VS
(20:16, 20:13, 20:10)
PWC
Raport meczowy
33/78 ATAK 22/59
4 BLOK 3
8/58 SERWIS 0/41
15 BŁ. PRZECIWNIKA 14
60 SUMA 39

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Skibiński

BESTCAN


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 11 BLOK 3 SERWIS 1

ATAK%

44

SERWIS%

20
ATAK

Jakub Trzciński

BESTCAN


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 18

ATAK%

55.56
SERWIS

Karol Gothardt

BESTCAN


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

44.44

WYD%

11.11

SKUT%

22.22
BLOK

Michał Skibiński

BESTCAN


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

77.78

PERF%

33.33

WYD%

77.78

SKUT%

77.78
OBRONA

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Skibiński 15 3 11 4 10 0 0 3 0 1 0 3 1 6 0 4 0 0 60 60 1 1
Jakub Trzciński 13 3 10 3 3 1 1 1 0 2 3 5 2 0 1 2 0 0 33 0 2 2
Adam Sadziak 8 3 7 1 6 1 1 0 0 1 1 13 0 2 3 4 0 0 56 22 4 0
Denis Ilkiewicz 6 3 5 2 3 1 6 0 0 1 0 5 1 3 4 2 0 0 78 33 6 0
Karol Gothardt 2 3 0 1 0 0 0 0 0 2 2 4 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Anastazja Łatszewa 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 0 9 0 0 1 5 0 0 17 0 4 0
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Madej 10.5 3 10 2 9 1 2 0 1 0 0 7 0 4 2 5 0 5 38 25 5 0
Łukasz Troć 5.5 3 5 1 5 1 1 0 1 0 0 5 0 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Adrian Dykty 4 3 3 1 6 2 0 1 0 0 0 8 0 3 3 8 2 3 32 16 0 1
Przemysław Łukasik 3 3 2 0 0 0 1 1 0 0 0 6 1 0 2 0 1 0 67 0 2 2
Julia Łodyga 2 3 2 0 1 0 2 0 0 0 0 6 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Marcin Solarski 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 3 3
Tomek Kociołek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 4 3 0 50 0 5 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)