Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

1 vs 8

WARSFOLL
3
0
VS
(20:9, 20:6, 20:12)
SZPITAL BIELAŃSKI
Raport meczowy
31/50 ATAK 10/50
4 BLOK 2
2/58 SERWIS 3/29
23 BŁ. PRZECIWNIKA 12
60 SUMA 27

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 19 SR 3 PKT/SR 6.33
ATAK 16 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

84.21

SERWIS%

11.11
ATAK

Adam Pempiak

WARSFOLL


ATAK 16 SR 3
ATAK/SR 5.33 ∑A 19

ATAK%

84.21
SERWIS

Daniel Hajdasz

SZPITAL BIELAŃSKI


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

25

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Adam Pempiak

WARSFOLL


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Jan Żaczek

WARSFOLL


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

83.33

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 19 3 16 1 2 0 0 2 0 1 0 6 2 2 7 1 0 2 75 17 1 0
Bruno Puczko-Szymański 12 3 10 3 2 0 1 1 0 1 1 6 1 1 4 0 0 1 83 17 3 3
Rafał Winiewski 4 3 3 1 0 1 2 1 0 0 0 10 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Jan Żaczek 2 3 2 2 0 1 3 0 0 0 2 8 2 5 1 0 0 0 100 83 5 1
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 4 13 1 0 0 0 0 0 0 0 3 0
SZPITAL BIELAŃSKI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Wykowski 8 3 7 2 1 1 5 1 0 0 0 3 1 2 6 3 5 0 50 13 0 1
Daniel Hajdasz 5 3 2 0 0 1 2 1 0 2 0 5 1 0 1 1 0 0 50 0 0 1
Marcin Stempień 2 3 1 4 6 2 3 0 0 1 0 6 1 5 8 3 1 0 76 29 0 0
Tomasz Ciećkiewicz 0 3 0 1 9 0 1 0 0 0 0 4 0 1 6 6 1 2 44 6 1 1
Magda Rongies-Kosmol 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 4 1 0 1 0 0 0 100 0 0 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)