Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

3 vs 6

INGRAM TEAM
3
1
VS
(12:20, 20:14, 20:8, 20:18)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
33/75 ATAK 6/21
4 BLOK 0.5
10/70 SERWIS 0/17
25 BŁ. PRZECIWNIKA 53.5
72 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Wierzbicki

INGRAM TEAM


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 18 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

50

SERWIS%

14.29
ATAK

Marcin Bobel

INGRAM TEAM


ATAK 9 SR 4
ATAK/SR 2.25 ∑A 13

ATAK%

69.23
SERWIS

Arkadiusz Mróz

INGRAM TEAM


SERWIS 3/10 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

40

WYD%

20

SKUT%

30
BLOK

Marcin Bobel

INGRAM TEAM


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Wiktoria Strucińska

INGRAM TEAM


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

90

PERF%

10

WYD%

90

SKUT%

90
OBRONA

Marcin Wierzbicki

INGRAM TEAM


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Wierzbicki 21 4 18 3 9 2 4 50 36 1 0 2 2 6 4 0 0 0 0 1 0 0 4 0
Marcin Bobel 11.5 4 9 0 1 0 3 69 13 1 1 1 1 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Arkadiusz Mróz 10 4 6 1 11 1 4 26 23 0 2 3 1 5 1 0 7 3 4 0 50 0 2 0
Hubert Zach 2 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 8 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Adam Bala 1.5 4 0 0 0 0 2 0 2 0 1 1 3 6 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Wiktoria Strucińska 1 4 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 8 0 1 8 1 0 0 90 10 2 0
Kamil Rytel 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 13 4 4 0 62 0 3 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 6 4 6 1 10 1 2 30 20 0 0 0 1 5 3 0 9 7 6 3 36 0 2 0
Andrey Pronoza 0.5 4 0 0 1 0 0 0 1 0 1 0 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)