Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał A1

WARSFOLL
1
3
VS
(20:14, 18:20, 13:20, 20:21)
MOIIB
Raport meczowy
33/90 ATAK 44/92
4 BLOK 7
7/72 SERWIS 3/74
27 BŁ. PRZECIWNIKA 21
71 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Krapa

MOIIB


PKT 19.5 SR 4 PKT/SR 4.88
ATAK 17 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

62.96

SERWIS%

0
ATAK

Andrzej Krapa

MOIIB


ATAK 17 SR 4
ATAK/SR 4.25 ∑A 27

ATAK%

62.96
SERWIS

Ela Dzioba

WARSFOLL


SERWIS 3/16 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

18.75

WYD%

12.5

SKUT%

18.75
BLOK

Andrzej Krapa

MOIIB


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Jan Żaczek

WARSFOLL


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

92.86

PERF%

71.43

WYD%

92.86

SKUT%

92.86
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 5
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 13 4 10 2 7 2 1 2 0 1 2 10 3 9 8 2 0 0 89 47 3 0
Jan Żaczek 12 4 10 6 8 3 2 0 0 2 1 7 1 10 3 1 0 0 93 71 5 0
Bruno Puczko-Szymański 8 4 8 5 6 1 4 0 0 0 1 7 3 2 4 7 0 2 40 13 3 2
Piotr Iwańczyk 5 4 2 2 0 1 1 2 0 1 2 6 2 6 4 1 0 0 91 55 1 0
Rafał Winiewski 3 4 3 1 4 0 1 0 0 0 0 6 1 0 0 0 0 1 0 0 0 1
Ela Dzioba 3 4 0 0 0 0 0 0 0 3 0 12 1 0 0 0 0 0 0 0 1 2
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Krapa 19.5 4 17 2 4 2 2 2 1 0 0 10 2 7 6 3 1 1 72 39 2 1
Damian Majewski 14 4 12 4 2 0 3 1 2 0 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Damian Zygadło 10.5 4 9 3 5 2 2 0 1 1 0 11 3 7 5 6 2 3 52 30 5 2
Karol Krzewiński 7 4 6 6 4 0 4 0 0 1 0 7 5 0 2 0 0 1 67 0 0 1
Daniel Saganek 2 4 0 1 1 0 1 1 2 0 0 8 2 0 0 0 0 0 0 0 2 2
Małgorzata Rojek 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 14 2 5 4 1 5 2 53 29 5 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)