Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał A2

BESTCAN
3
0
VS
(20:17, 20:17, 20:15)
INGRAM TEAM
Raport meczowy
31/67 ATAK 20/59
2 BLOK 5
5/59 SERWIS 7/50
22 BŁ. PRZECIWNIKA 17
60 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Skibiński

BESTCAN


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

46.15

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Bobel

INGRAM TEAM


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 8

ATAK%

75
SERWIS

Marcin Bobel

INGRAM TEAM


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

25

WYD%

-12.5

SKUT%

25
BLOK

Arkadiusz Mróz

INGRAM TEAM


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Wiktoria Strucińska

INGRAM TEAM


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

78.57

PERF%

21.43

WYD%

71.43

SKUT%

78.57
OBRONA

Marek Zaręba

BESTCAN


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Skibiński 12 3 12 3 5 4 2 0 0 0 0 3 3 2 3 3 1 0 56 22 0 1
Marek Zaręba 11 3 9 1 5 0 2 1 0 1 0 6 3 0 0 0 0 0 0 0 4 0
Adam Kwiecień 9 3 8 4 3 0 1 1 0 0 0 6 0 3 1 3 0 1 50 38 2 2
Denis Ilkiewicz 3 3 2 2 0 1 1 0 0 1 4 8 0 2 2 4 1 3 33 17 3 2
Anastazja Łatszewa 3 3 0 0 0 0 0 0 0 3 1 11 2 3 4 1 0 3 64 27 3 0
Karol Gothardt 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 0 6 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Paweł Sutyniec 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Arkadiusz Mróz 9 3 6 1 9 0 2 2 0 1 1 10 1 3 6 2 0 1 75 25 3 1
Marcin Bobel 8.5 3 6 1 0 1 0 0 1 2 0 3 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Szymon Stańczyk 4.5 2 4 3 5 0 3 0 1 0 0 2 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Hubert Zach 4 3 1 0 1 0 0 1 0 2 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2
Kamil Rytel 3 3 2 0 3 0 1 1 0 0 0 1 1 2 5 4 1 2 50 14 0 0
Adam Bala 1 2 0 0 2 0 0 0 0 1 0 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Łukasz Bielecki 1 2 1 1 2 1 1 0 0 0 0 1 0 0 2 2 4 1 22 0 2 0
Wiktoria Strucińska 1 3 0 0 2 0 0 0 0 1 0 7 0 3 8 2 0 1 79 21 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)