Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał B2

PROCTER & GAMBLE
3
0
VS
(20:12, 21:20, 20:12)
PWC
Raport meczowy
15/43 ATAK 26/81
2 BLOK 3
0/31 SERWIS 0/45
44 BŁ. PRZECIWNIKA 15
61 SUMA 44

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Fryń

PWC


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

40

SERWIS%

0
ATAK

Łukasz Troć

PWC


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 17

ATAK%

47.06
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 0/12 SR 3
SERWIS/SR 0

TR%

8.33

WYD%

-16.67

SKUT%

0
BLOK

Przemysław Łukasik

PWC


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

66.67

PERF%

16.67

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Tomek Kociołek

PWC


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 7 3 6 2 5 0 5 33 18 1 0 0 1 9 2 0 1 0 1 0 50 0 1 0
Dawid Prusiński 6 3 6 1 9 1 1 33 18 0 0 0 0 10 0 3 5 3 3 0 57 21 2 2
Andrey Pronoza 4 3 3 1 2 1 0 43 7 1 0 0 1 8 0 1 3 2 0 0 67 17 2 0
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Fryń 13 3 12 4 10 1 3 40 30 1 0 0 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 3 2
Łukasz Troć 8 3 8 2 2 1 4 47 17 0 0 0 0 8 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Przemysław Łukasik 4 3 2 0 3 0 1 33 6 2 0 0 0 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Adrian Dykty 3 3 3 4 13 2 2 13 24 0 0 0 2 7 0 3 6 5 1 0 60 20 3 1
Marcin Solarski 1 3 1 0 1 1 0 33 3 0 0 0 1 4 2 0 0 0 0 0 0 0 2 1
Tomek Kociołek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2 6 0 0 45 27 4 0
Ela Wysocka 0 3 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 7 0 1 10 11 2 1 44 4 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)