Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
0
VS
(21:20, 20:15, 20:13)
BESTCAN
Raport meczowy
32/61 ATAK 31/64
6 BLOK 2
6/60 SERWIS 3/50
17 BŁ. PRZECIWNIKA 12
61 SUMA 48

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 14.5 SR 3 PKT/SR 4.83
ATAK 12 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

8.33
ATAK

Jacek Małecki

WARSFOLL


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 18

ATAK%

61.11
SERWIS

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


SERWIS 4/20 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

25

WYD%

10

SKUT%

20
BLOK

Jacek Małecki

WARSFOLL


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 14.5 3 12 4 6 1 1 1 1 1 0 8 3 6 6 3 0 0 80 40 5 1
Jacek Małecki 13.5 3 11 2 5 0 0 2 1 0 0 6 0 1 3 3 2 1 40 10 2 0
Piotr Iwańczyk 12.5 3 8 3 3 0 1 0 1 4 1 13 2 1 10 4 2 2 58 5 4 1
Rafał Winiewski 2.5 3 1 1 1 1 0 0 3 0 1 8 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Ela Dzioba 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 8 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Skibiński 14 3 14 2 7 2 1 0 0 0 0 5 0 4 2 6 1 4 35 24 1 1
Jakub Kiliszek 10 3 7 2 3 1 4 2 0 1 1 1 2 4 6 3 0 0 77 31 2 0
Jakub Trzciński 8 3 7 2 2 2 0 0 0 1 2 7 2 3 4 3 0 1 64 27 4 0
Marek Zaręba 3 3 3 0 4 1 0 0 0 0 1 7 1 1 3 0 1 1 67 17 3 3
Agnieszka Mach 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 7 0 2 1 1 0 0 75 50 2 1
Karol Gothardt 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 1 0 0 0 0 0 0 0 3 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)