Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
0
VS
(20:14, 20:11, 20:11)
ENERGY TEAM
Raport meczowy
36/67 ATAK 10/47
3 BLOK 4
9/59 SERWIS 4/37
12 BŁ. PRZECIWNIKA 18
60 SUMA 36
54

ATAK%

15

SERWIS%

21

ATAK%

11

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


PKT 20 SR 3 PKT/SR 6.67
ATAK 17 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

62.96

SERWIS%

16.67
ATAK

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


ATAK 17 SR 3
ATAK/SR 5.67 ∑A 27

ATAK%

62.96
SERWIS

Marcin Wierzbicki

ENERGY TEAM


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

25

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Adam Pempiak

WARSFOLL


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

66.67

PERF%

41.67

WYD%

58.33

SKUT%

66.67
OBRONA

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 7
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Czarek Żyłkowski 20 3 17 2 4 1 3 1 0 2 2 5 3 5 3 3 0 1 67 42 5 2
Adam Pempiak 19 3 14 6 4 2 4 2 0 3 2 7 3 5 6 5 0 2 61 28 1 1
Rafał Winiewski 5 3 5 1 1 0 2 0 0 0 2 8 1 1 1 1 0 1 50 25 4 0
Ela Dzioba 4 3 0 0 0 1 0 0 0 4 3 13 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
ENERGY TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Wierzbicki 6 3 3 0 2 0 2 1 0 2 0 5 1 1 2 1 2 1 43 14 1 2
Igor Góral 5 3 4 2 3 1 3 1 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2
Adam Bala 2 3 1 0 4 0 0 0 0 1 0 5 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Łukasz Bielecki 2 3 0 0 5 2 2 2 0 0 0 4 0 7 3 4 4 1 53 37 0 1
Hubert Zach 1 3 1 0 1 0 1 0 0 0 0 5 1 0 0 0 1 0 0 0 2 1
Kamil Rytel 1 3 1 1 4 0 1 0 0 0 0 1 1 1 2 8 0 1 25 8 2 1
Karolina Gromuł 1 3 0 0 3 0 0 0 0 1 0 5 0 0 1 2 1 6 10 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)