Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
0
3
VS
(16:20, 13:20, 17:20)
MOIIB
Raport meczowy
23/48 ATAK 27/41
1 BLOK 6
3/47 SERWIS 9/59
19 BŁ. PRZECIWNIKA 18
46 SUMA 60
48

ATAK%

6

SERWIS%

66

ATAK%

15

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Krapa

MOIIB


PKT 15.5 SR 3 PKT/SR 5.17
ATAK 11 BLOK 1.5 SERWIS 3

ATAK%

73.33

SERWIS%

25
ATAK

Damian Majewski

MOIIB


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Andrzej Krapa

MOIIB


SERWIS 3/12 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

8.33

SKUT%

25
BLOK

Damian Majewski

MOIIB


BLOK 2.5 B1 1
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Andrzej Krapa

MOIIB


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

33.33

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Daniel Saganek

MOIIB


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 3
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mariusz Kuczko 12 3 10 1 2 0 1 0 0 2 1 9 2 5 1 2 1 3 50 42 1 0
Marek Zaręba 6 3 5 2 1 2 0 0 0 1 0 5 1 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Tomasz Fabianowicz 5 3 4 2 1 0 1 1 0 0 2 9 0 5 1 1 2 1 60 50 1 0
Paweł Sikora 2 3 2 1 2 3 3 0 0 0 0 6 1 1 1 2 1 1 33 17 0 1
Michał Skibiński 2 3 2 0 1 1 1 0 0 0 1 4 3 8 1 4 0 3 56 50 0 0
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Krapa 15.5 3 11 1 1 0 2 1 1 3 1 6 2 2 3 1 0 0 83 33 1 2
Damian Majewski 8.5 3 3 1 0 0 0 1 3 3 3 8 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Mateusz Paluch 8 3 7 0 3 1 2 0 2 0 0 4 3 5 3 3 2 2 53 33 0 0
Karol Krzewiński 6.5 3 4 1 0 0 1 0 1 2 0 3 5 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Daniel Saganek 3.5 3 2 0 1 0 0 0 1 1 0 13 1 0 0 0 0 0 0 0 2 1
Marcin Zacharski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 4 1 1 1 83 61 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)