Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
3
0
VS
(20:12, 20:17, 20:16)
SZPITAL BIELAŃSKI
Raport meczowy
34/85 ATAK 16/67
2 BLOK 8
3/59 SERWIS 2/46
21 BŁ. PRZECIWNIKA 19
60 SUMA 45
40

ATAK%

5

SERWIS%

24

ATAK%

4

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Skibiński

BESTCAN


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

42.31

SERWIS%

7.69
ATAK

Jakub Trzciński

BESTCAN


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 18

ATAK%

50
SERWIS

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

30

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Jarek Rusak

SZPITAL BIELAŃSKI


BLOK 5 B1 5
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.67
PRZYJĘCIE

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

75

PERF%

50

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Stefan Obradović

BESTCAN


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Skibiński 12 3 11 4 8 0 3 0 0 1 3 9 0 0 4 3 0 0 57 0 3 0
Jakub Trzciński 9 3 9 3 3 1 2 0 0 0 1 9 1 1 4 0 1 1 71 14 5 0
Stefan Obradović 9 3 7 2 4 2 2 2 0 0 0 3 1 4 4 6 1 1 50 25 6 1
Denis Ilkiewicz 8 3 6 4 4 5 2 0 0 2 1 5 2 4 2 2 0 0 75 50 2 2
Marek Zaręba 1 3 1 1 0 0 0 0 0 0 2 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Agnieszka Mach 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 9 0 0 2 1 0 0 67 0 5 1
SZPITAL BIELAŃSKI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 11 3 8 2 9 2 5 1 0 2 2 6 3 2 6 4 1 0 62 15 1 0
Jarek Rusak 8 3 3 3 10 0 0 5 0 0 0 5 0 2 2 3 0 1 50 25 2 0
Daniel Hajdasz 3 3 2 1 7 0 1 1 0 0 0 5 2 0 3 6 2 1 25 0 2 1
Tomasz Ciećkiewicz 3 3 2 0 7 0 2 1 0 0 0 5 0 1 2 6 1 0 30 10 2 2
Natalia Czarnecka 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 0 7 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
Magda Rongies-Kosmol 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 9 0 0 2 5 3 0 20 0 4 4
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)