Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MAMOBILE
0
3
VS
(16:20, 16:20, 17:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
26/63 ATAK 35/82
3 BLOK 1
0/51 SERWIS 6/58
20 BŁ. PRZECIWNIKA 18
49 SUMA 60
41

ATAK%

0

SERWIS%

43

ATAK%

10

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

62.5

SERWIS%

0
ATAK

Adam Pempiak

WARSFOLL


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 24

ATAK%

62.5
SERWIS

Bartosz Zaborowski

WARSFOLL


SERWIS 3/14 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

35.71

WYD%

14.29

SKUT%

21.43
BLOK

Andrzej Zubrzycki

MAMOBILE


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 18 SR 3
∑P/SR 6

DOKŁ%

94.44

PERF%

33.33

WYD%

94.44

SKUT%

94.44
OBRONA

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


OBRONA 10 SR 3
OBRONA/SR 3.33 ∑O 11
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Jabłoński 9 3 9 3 5 1 2 0 0 0 0 8 1 1 2 4 1 1 33 11 0 1
Mateusz Macioszczyk 7 3 6 2 6 0 2 1 0 0 0 9 1 2 1 3 3 0 33 22 2 1
Władysław Baran 6 3 6 2 1 0 1 0 0 0 0 4 2 1 5 2 2 2 50 8 0 1
Andrzej Zubrzycki 4 3 2 0 1 0 0 2 0 0 0 8 0 0 6 1 3 2 50 0 3 2
Marcin Kmak 3 3 3 0 7 0 4 0 0 0 0 7 1 4 0 2 1 1 50 50 4 1
Natalia Kmak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 9 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 15 3 15 2 6 0 1 0 0 0 3 4 3 6 11 1 0 0 94 33 2 1
Czarek Żyłkowski 15 3 12 5 6 0 4 1 0 2 4 7 2 7 6 2 0 0 87 47 10 1
Bartosz Zaborowski 9 3 6 7 8 2 1 0 0 3 2 8 1 4 2 5 1 0 50 33 1 0
Krzysztof Zyśk 2 3 2 1 3 1 0 0 0 0 0 6 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Ela Dzioba 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 9 0 1 0 0 0 0 100 100 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)