Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PWC
0
3
VS
(12:20, 11:20, 11:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
16/46 ATAK 36/69
3 BLOK 1
1/27 SERWIS 5/60
14 BŁ. PRZECIWNIKA 18
34 SUMA 60
35

ATAK%

4

SERWIS%

52

ATAK%

8

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


PKT 23 SR 3 PKT/SR 7.67
ATAK 21 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

61.76

SERWIS%

16.67
ATAK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Marcin Solarski

PWC


SERWIS 1/6 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

16.67
BLOK

Stefan Michałowicz

PWC


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Fryń 8 3 7 1 6 1 4 1 0 0 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Adrian Dykty 7 3 7 2 7 0 1 0 0 0 1 8 0 0 4 7 2 1 29 0 0 1
Marcin Solarski 2 3 1 1 1 0 1 0 0 1 1 3 1 0 3 1 0 2 50 0 0 2
Przemysław Łukasik 2 2 1 0 1 0 1 1 0 0 0 3 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Stefan Michałowicz 1 2 0 0 3 0 0 1 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tomek Kociołek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 9 11 3 1 44 11 4 1
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Czarek Żyłkowski 23 3 21 7 4 1 1 0 0 2 1 7 2 3 4 5 1 0 54 23 5 0
Adam Pempiak 10 3 7 2 2 0 2 0 0 3 4 14 1 2 2 1 0 0 80 40 3 0
Piotr Iwańczyk 5 3 5 1 1 0 1 0 0 0 0 7 0 0 1 4 1 1 14 0 0 0
Rafał Winiewski 4 3 3 2 6 2 1 1 0 0 1 5 1 2 0 1 1 0 50 50 0 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12 0 0 1 0 0 0 100 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)