Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

SZPITAL BIELAŃSKI
0
3
VS
(14:20, 13:20, 13:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
19/49 ATAK 34/63
5 BLOK 1
2/41 SERWIS 9/59
14 BŁ. PRZECIWNIKA 16
40 SUMA 60
39

ATAK%

5

SERWIS%

54

ATAK%

15

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

47.62

SERWIS%

17.65
ATAK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


SERWIS 2/11 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

27.27

WYD%

0

SKUT%

18.18
BLOK

Michał Eliasz

SZPITAL BIELAŃSKI


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

84.62

PERF%

38.46

WYD%

76.92

SKUT%

84.62
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
SZPITAL BIELAŃSKI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 8.5 3 6 2 9 0 0 1 1 1 0 2 5 2 5 4 1 4 44 13 2 0
Michał Eliasz 6.5 3 4 1 4 0 0 2 1 0 0 7 0 3 1 0 2 0 67 50 0 1
Jarek Rusak 4 3 3 0 2 0 0 1 0 0 0 7 0 4 3 4 1 1 54 31 0 2
Wawrzyniec Orlikowski 4 3 3 1 7 0 2 0 0 1 0 5 0 0 2 6 2 2 17 0 0 1
Daniel Hajdasz 3 3 3 0 1 1 0 0 0 0 1 6 1 0 1 1 0 2 25 0 0 0
Magda Rongies-Kosmol 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 13 3 10 3 4 3 1 0 0 3 1 10 3 4 2 2 0 1 67 44 6 1
Czarek Żyłkowski 12 3 10 3 2 1 1 0 0 2 1 6 2 5 6 1 1 0 85 38 4 0
Piotr Iwańczyk 9 3 8 1 1 0 2 0 0 1 1 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Jacek Małecki 9 3 6 1 4 1 1 1 0 2 3 9 1 1 7 3 0 1 67 8 5 0
Ela Dzioba 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)