Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

3 vs 6

BESTCAN
1
3
VS
(18:20, 20:13, 20:21, 19:21)
MAMOBILE
Raport meczowy
47/106 ATAK 52/103
0 BLOK 3
6/78 SERWIS 7/74
24 BŁ. PRZECIWNIKA 13
77 SUMA 75
44

ATAK%

8

SERWIS%

50

ATAK%

9

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Trzciński

BESTCAN


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 17 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

50

SERWIS%

0
ATAK

Mateusz Witkowski

MAMOBILE


ATAK 3 SR 4
ATAK/SR 0.75 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Natalia Kmak

MAMOBILE


SERWIS 3/16 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

25

WYD%

18.75

SKUT%

18.75
BLOK

Marcin Kmak

MAMOBILE


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Michał Skibiński

BESTCAN


∑P 16 SR 4
∑P/SR 4

DOKŁ%

62.5

PERF%

25

WYD%

56.25

SKUT%

62.5
OBRONA

Natalia Kmak

MAMOBILE


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 11
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Trzciński 17 4 17 5 9 2 1 0 0 0 1 11 1 4 4 5 1 1 53 27 5 3
Michał Skibiński 13 4 12 1 14 1 1 0 0 1 0 11 0 4 6 5 0 1 63 25 1 1
Marek Zaręba 11 4 10 3 9 0 1 0 0 1 0 10 0 2 2 1 1 1 57 29 3 1
Denis Ilkiewicz 8 4 7 0 5 0 3 0 0 1 0 7 4 2 3 2 1 1 56 22 5 0
Karol Gothardt 3 4 1 0 3 0 0 0 0 2 3 11 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Agnieszka Mach 1 4 0 0 1 0 0 0 0 1 1 11 0 6 4 6 1 3 50 30 1 2
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Jabłoński 17 4 15 3 6 0 3 1 0 1 0 7 2 3 2 7 2 3 29 18 2 2
Damian Kołakowski 14 4 13 2 7 0 2 0 0 1 1 7 2 3 8 9 0 2 50 14 6 0
Marcin Kmak 13 4 11 4 12 0 1 1 0 1 2 12 1 1 0 0 0 0 100 100 1 0
Mateusz Macioszczyk 11.5 4 10 3 6 0 1 0 1 1 0 10 1 5 5 6 2 0 56 28 4 2
Mateusz Witkowski 3.5 4 3 0 1 0 0 0 1 0 0 8 1 4 3 5 1 1 50 29 4 0
Natalia Kmak 3 4 0 0 0 0 0 0 0 3 1 12 0 0 0 0 0 0 0 0 7 4
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)